arweromi6

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen toegang tot mijn mail, Mijn Ziggo en Ziggo Go

Sinds een goede week hebben we ons pakket aangepast en een nieuw modem, internet en Mediabox.

Sinds afgelopen weekend kan ik niet meer bij mijn mail, en hebben we geen toegang tot Mijn Ziggo en Ziggo Go

1 Reactie 1
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemiddag @arweromi6,

Welkom op de vernieuwde Community en welkom bij Ziggo!
Wel heel erg vervelend dat je geen toegang hebt tot je mail, Mijn Ziggo en Ziggo Go.
Helemaal omdat dit al enkele dagen niet lukt!

Ik lees gelukkig terug dat hier inmiddels met de klantenservice contact over is geweest.
Er is een taak gemaakt om de accounts te herstellen.
De afdeling die hierbij kan helpen heeft ook al een keer gebeld, maar toen werd er helaas niet opgenomen.
Houd de telefoon de komende dagen daarom goed in de gaten, je kan door een anoniem nummer hierover worden gebeld.

Uitgelicht topic