Goedemiddag, ik wil graag mijn wachtwoord van een UPC email veranderen.
Ik krijg het niet voor elkaar , ik kan bij Ziggo terug vinden van een alias email ofzo (er staat alleen een @Ziggo.nl mail en niet een @upcmail.nl account.
Op de laptop, telefoon en Ipad, nergens doet de toegang het.
Ik heb het idee dat iemand toegang heeft tot mijn email adres.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen.
Er lijkt iets mis te gaan met het zien van de oude e-mailadressen in de nieuwe MijnZiggo omgeving. We werken aan een oplossing! In de tussentijd moeten jullie in de oude MijnZiggo omgeving wel de e-mailadressen kunnen zien en de wachtwoorden aanpassen. Je bereikt deze omgeving via www.ziggo.nl/mijn-ziggo . Een fijne dag!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Is er ooit een ander Ziggo abonnement geweest met een ander klantnummer waar dit emailadres onder aangemaakt was?
Goedemorgen.
Er lijkt iets mis te gaan met het zien van de oude e-mailadressen in de nieuwe MijnZiggo omgeving. We werken aan een oplossing! In de tussentijd moeten jullie in de oude MijnZiggo omgeving wel de e-mailadressen kunnen zien en de wachtwoorden aanpassen. Je bereikt deze omgeving via www.ziggo.nl/mijn-ziggo . Een fijne dag!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.