Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Goedemiddag, ik wil graag mijn wachtwoord van een UPC email veranderen.
Ik krijg het niet voor elkaar , ik kan bij Ziggo terug vinden van een alias email ofzo (er staat alleen een @Ziggo.nl mail en niet een @upcmail.nl account.
Op de laptop, telefoon en Ipad, nergens doet de toegang het.
Ik heb het idee dat iemand toegang heeft tot mijn email adres.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen.
Er lijkt iets mis te gaan met het zien van de oude e-mailadressen in de nieuwe MijnZiggo omgeving. We werken aan een oplossing! In de tussentijd moeten jullie in de oude MijnZiggo omgeving wel de e-mailadressen kunnen zien en de wachtwoorden aanpassen. Je bereikt deze omgeving via www.ziggo.nl/mijn-ziggo . Een fijne dag!
Is er ooit een ander Ziggo abonnement geweest met een ander klantnummer waar dit emailadres onder aangemaakt was?
Goedemorgen.
Er lijkt iets mis te gaan met het zien van de oude e-mailadressen in de nieuwe MijnZiggo omgeving. We werken aan een oplossing! In de tussentijd moeten jullie in de oude MijnZiggo omgeving wel de e-mailadressen kunnen zien en de wachtwoorden aanpassen. Je bereikt deze omgeving via www.ziggo.nl/mijn-ziggo . Een fijne dag!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...