ik kan opeens alleen nog de laatste inkomende mails terugzien tot afgelopen april. Waarom zie ik alle oudere mails niet meer? Ik wil graag ook m'n oudere mails kunnen zien, normaal kon ik jaren terugkijken. Ik heb niets verwijderd of gewist. Ook op Ziggo webmail en op m'n telefoon kan ik alleen nog maar terugkijken tot april j.l.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen of hoe dit komt?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
kun je de oude mails wel via de webmail zien ?
mogelijk staan de oude mails local op de oude macbook/laptop
Nee ook op de webmail en op de telefoon zie ik opeens alleen nog terug tot vorige maand
dan staan de mails waarschijnlijk op de oude macbook/laptop
nee die is helaas kapot door waterschade. Maar ik gebruik imap voor mn mailbox dus normaliter moet je dan je mails op alle apparaten kunnen terugzien
Behalve als op één van je andere apparaten de mail via een pop account is opgehaald. Dan is de mail ondanks imap alleen nog maar in te zien op dat bewuste apparaat met de pop instelling.
Omdat je aangeeft dat je een maand kan terugzien, lijkt me dit zo te zijn, dit omdat in veel programma's bij de mailinstellingen voor pop een instelling staat om de mail een maand op de server te laten staan, voordat deze verwijderd wordt, vandaar dat je de mails van ongeveer een maand nog kan inzien.
Wordt dus waarschijnlijk zoals ik het nu zie dat je op zoek moet naar het apparaat waarbij pop staat ingesteld.
Bedankt voor het meedenken, maar dit is niet het geval. Op geen van mijn apparaten (ook mijn oude niet) maak ik gebruik van een pop-server
wel vreemd dat ze ook niet in de webmail staan,
heb je ook al in de prullenbak gekeken ?
helaas maakt Ziggo geen backups van de e-mails
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.