1
Vraag
2
Reacties
ROELAND106

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen mail ontvagst

Ik krijg na een door Ziggo veronderstelde account hack geen mail meer binnen in mijn inbox.

Web mail ontvangt wel berichten gestuurd naar mijn adres. Wachtwoorden aangepast sindsdien kan ik geen synchronisatie van het Ziggo mail adres uitvoeren op de PC aanklikken van de regel werkt niet
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Hoe is het daar ingesteld, met IMAP of met POP?

Als je met IMAP daar werkt, dan het account verwijderen en opnieuw installeren met alleen email adres en wachtwoord, de rest van de instellingen krijgt Windows Mail van de servers van Ziggo.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Heb je zowel het Mijn Ziggo wachtwoord aangepast als het mailadres wachtwoord?
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
ROELAND106 schreef: "Web mail ontvangt wel berichten gestuurd naar mijn adres. Wachtwoorden aangepast sindsdien kan ik geen synchronisatie van het Ziggo mail adres uitvoeren op de PC aanklikken van de regel werkt niet "

Welk email programma gebruik je?
En heb je daar het mailadres wachtwoord ook veranderd?
ROELAND106
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik gebruik windows 10 mail. E mail komt wel binnen bij web mail alles gedaan volgens voorgestelde stappen plan maar in de inbox op PC komt niks binnen. Zie ik iiets over het hoofd of ????
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Hoe is het daar ingesteld, met IMAP of met POP?

Als je met IMAP daar werkt, dan het account verwijderen en opnieuw installeren met alleen email adres en wachtwoord, de rest van de instellingen krijgt Windows Mail van de servers van Ziggo.
ROELAND106
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt Bert account verwijdert en de test werkt nu, dus waarschijnlijk is het nu opgelost.!!
Bedankt voor de moeite :thumbsup_tone3:
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
TOP, veel mail plezier gewenst.:relaxed:
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic