henkjalving
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen internet

Na herstart modem (diverse keren) (technicolor) blijven alle lampjes branden.

5 Reacties 5
anoniemforum
Expert
Expert
  • 4096Reacties
  • 276Oplossingen
  • 592Likes

kun je een foto van de hoofdaansluiting het aop (abonnee overname punt) maken mogelijk is die verouderd

je heb al een oud modem een moderator kan kosteloos een nieuwe opsturen 

zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen

henkjalving
topicstarter
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

****** huisnummer **. Betekent dit dat ik automatisch een nieuw modem krijg opgestuurd of moet ik telefonisch contact opnemen met de klantenservice van Ziggo.

 

*Privégegevens verwijderd door moderator*

Niet van toepassing

Er zit een reset knop op de achterkant  druk deze eens 25 seconden in met een pen.

 

Werkt het daarna nog steeds niet is deze aan vervanging toe,  dit loopt via klantenservice of chat. Of je moet geduld hebben dat een moderator dit ziet.

anoniemforum
Expert
Expert
  • 4096Reacties
  • 276Oplossingen
  • 592Likes

dit is een openbaar klant helpt klant community het is niet zo handig en zelfs tegen de huisregels om je postcode en huisnummer in het topic zelf te delen

druk boven in op je profiel foto daarna op Profielinstellingen

daar zie je twee vakjes waar je de postcode en huisnummer kunt type daarna onderin op sla wijzigingen op klikken

Alex Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 4410Reacties
  • 417Oplossingen
  • 1316Likes

Hi @henkjalving, welkom hier!

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met een collega en er vandaag een monteur langskomt. Ik hoop dat je snel weer online bent 

Uitgelicht topic