1
Vraag
2
Reageer en help mee
Klantnummer

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen internet

Hallo,

ik heb al een week geen internet. Mijn kastje stamt nog uit de UPC tijd en heb duidelijk een nieuw kastje nodig. Telefonist zegt dat ik gewoon internet heb. Heel vervelend zo. 
 

heb nieuwe besteld maar dat is duidelijk ook niet doorgekomen. 
graag advies wat te doen.

vriendelijke groeten,

stephanie van der wiel (***)

 

*klantnummer verwijderd door moderator*

 

 

 

2 Reacties 2
anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 7568Posts
  • 478Oplossingen
  • 1592Likes

dit is een openbaar klant helpt klant community het is tegen de huisregels om in een topic privé gegevens als klantnummer postcode etc te delen het bericht aanpassen gaan niet meer ik heb het daarom gerapporteerd zodat een moderator het voor jou kan aanpassen

ook is het tegen de huisregels om je klantnummer als gebruikersnaam te gebruiken

kun je een foto van het modem maken

en van de hoofdaansluiting het aop (abonnee overname punt)

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 11748Posts
  • 923Oplossingen
  • 4198Likes

Hey @Klantnummer . Welkom hier!

Je bezoek was van korte duur. Jammer, want we helpen je graag verder. Kunnen we je nog helpen? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic