Hallo,
ik heb al een week geen internet. Mijn kastje stamt nog uit de UPC tijd en heb duidelijk een nieuw kastje nodig. Telefonist zegt dat ik gewoon internet heb. Heel vervelend zo.
heb nieuwe besteld maar dat is duidelijk ook niet doorgekomen.
graag advies wat te doen.
vriendelijke groeten,
stephanie van der wiel (***)
*klantnummer verwijderd door moderator*
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
dit is een openbaar klant helpt klant community het is tegen de huisregels om in een topic privé gegevens als klantnummer postcode etc te delen het bericht aanpassen gaan niet meer ik heb het daarom gerapporteerd zodat een moderator het voor jou kan aanpassen
ook is het tegen de huisregels om je klantnummer als gebruikersnaam te gebruiken
kun je een foto van het modem maken
en van de hoofdaansluiting het aop (abonnee overname punt)
Hey @Klantnummer . Welkom hier!
Je bezoek was van korte duur. Jammer, want we helpen je graag verder. Kunnen we je nog helpen?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.