Na herstart modem (diverse keren) (technicolor) blijven alle lampjes branden.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
kun je een foto van de hoofdaansluiting het aop (abonnee overname punt) maken mogelijk is die verouderd
je heb al een oud modem een moderator kan kosteloos een nieuwe opsturen
zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen
****** huisnummer **. Betekent dit dat ik automatisch een nieuw modem krijg opgestuurd of moet ik telefonisch contact opnemen met de klantenservice van Ziggo.
*Privégegevens verwijderd door moderator*
Er zit een reset knop op de achterkant druk deze eens 25 seconden in met een pen.
Werkt het daarna nog steeds niet is deze aan vervanging toe, dit loopt via klantenservice of chat. Of je moet geduld hebben dat een moderator dit ziet.
dit is een openbaar klant helpt klant community het is niet zo handig en zelfs tegen de huisregels om je postcode en huisnummer in het topic zelf te delen
druk boven in op je profiel foto daarna op Profielinstellingen
daar zie je twee vakjes waar je de postcode en huisnummer kunt type daarna onderin op sla wijzigingen op klikken
Hi @henkjalving, welkom hier!
Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met een collega en er vandaag een monteur langskomt. Ik hoop dat je snel weer online bent
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.