1
Vraag
2
Reacties
Dianaenbert

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

gebruikersnaam wijzigen

Om het mailaccount van mijn vader weer te kunnen herstellen heb ik zijn inloggegevens nodig van mijn ziggo account nodig . Echter het ww weten we niet en om dit te wijzigen zou er een mail naar zijn gebruikersnaam worden gestuurd. Dit mailadres krijgt deze echter niet binnen en zou deze dan ook willen wijzigen

 

** Privégegevens verwijderd door moderator - let op dit is een openbaar forum**

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @Dianaenbert, lief dat je dit voor je vader oppakt! Het kan soms lastig zijn om de juiste gegevens te achterhalen. 

 

We hebben de gegevens uit je publieke bericht verwijderd in verband met jouw en je vaders privacy. Ik heb het e-mailadres aangepast, jullie zouden binnen 24 uur het wachtwoord moeten kunnen herstellen. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Deze gegevens openbaar posten is niet verstandig, binnen een uur zou dit nog gewijzigd kunnen worden.

 

Welk contact email adres is bekend bij Ziggo daar zou de herstel code naar toe moeten gaan.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @Dianaenbert, lief dat je dit voor je vader oppakt! Het kan soms lastig zijn om de juiste gegevens te achterhalen. 

 

We hebben de gegevens uit je publieke bericht verwijderd in verband met jouw en je vaders privacy. Ik heb het e-mailadres aangepast, jullie zouden binnen 24 uur het wachtwoord moeten kunnen herstellen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic