Ik wil gamen op de zolder.
Eerst had ik een wifi booster via het stopcontact. Zo kon ik bekabeld gamen. Dat werkte redelijk maar niet goed genoeg. Omdat ik dacht dat het aan de internet snelheid lag heb ik het maximale abonnement afgesloten, 100 euro, slik... Maar probleem niet opgelost. Dus de tp-link aangeschaft in de hoop dat dit afdoende was. Helaas, nog steeds problemen. Een kabel naar de zolder is geen optie. Wat nu?
Opgelost! Ga naar oplossing.
voor een snelle en stabiele verbinding bij online gamen is een utp kabel aanbevolen
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Indien je wel een coax aansluiting op zolder hebt kun je onderstaande gebruiken.
Met de TP link bedoel je het mesh systeem welke Ziggo aanbiedt? Dit zou toch prima moeten werken, heb je de afstand onderling niet te groot?
voor een snelle en stabiele verbinding bij online gamen is een utp kabel aanbevolen
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.