tvdlogt#

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

foutcode 500 betreft opnames weergeven

 
13 Reacties 13
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Op wat voor apparaat en/of met welke systeemsoftware en/of welk programma krijg je deze foutmelding?

koger4u

Level 1
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

op mijn IMac

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

IMac weet ik niets van, hopelijk komt er snel iemand langs die hier meer van weet.

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Goedemorgen allen! We zijn op de hoogte van de problemen die kunnen optreden bij het bekijken van specifieke opnames vanuit Ziggo GO. Hierbij komt foutcode 500 naar voren. De verwachting is dat dit eind deze maand is opgelost. Nieuwe opnames kun je blijven maken, deze opnames zullen na de fix alsnog afspeelbaar zijn. 

RobertWie

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Kan ziggo sport opnames niet afspelen (foutcode 500). Wel zie ik opnamebeelden bij vooruitspoelen?

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19173Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7276Likes

@RobertWie Eerder speelde er nog een probleem met het afspelen van opnames, dit is inmiddels al enige tijd opgelost. Kun je aangeven of dit probleem momenteel nog speelt? 

RobertWie

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Paul,

Op een of andere manier kan ik niet meer inloggen op de Community.

Dus dan maar zo.

Mijn probleem was dat ik een foutcode 500 kreeg bij opgenomen voetbal wedstrijden op ziggo sport.

Ik kon wel op mijn tv binnen kijken maar niet op mijn tv buiten (samsung tv verbonden via wifi).

Als ik probeerde de video af te spelen dan kreeg ik foutcode 500, maar met vooruitspoelen zag ik onder in beeld wel de opnamemomenten.

Gisteren kon ik echter wel weer een video afspelen maar wel met schokkend beeld.

P.s. andere video's kon ik wel afspelen (enkel die van ziggo sport niet).

Hoop dat je wat hebt aan de info.

Groetjes Rob 

 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

@koger4u 

heb je de zelfde vraag als TS @tvdlogt# of is dat je nieuwe account ?

 

bedoel je opnames in Ziggo go ?

 

 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19173Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7276Likes

@RobertWie Ervaar je dit probleem momenteel nog steeds? Ik begrijp dat je de opname keek op je Samsung TV. Deed je dit dan d.m.v een hierop aangesloten Mediabox of Android TV box of probeerde je via de browser op je tv (www.ziggogo.tv) de opname te kijken? Op dit moment wordt Ziggo GO & www.ziggogo.tv namelijk nog niet ondersteund op Samsung TV's (Tizen OS). 

Ik ben dan ook benieuwd of dit probleem op andere apparaten ook speelt. Kun je dit testen?

RobertWie

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Paul,

Ik kijk op een philips tv aangesloten via wifi. Ik kan nu de opgenomen beelden van ziggo sport bekijken echter is het beeld niet vloeiend.

Tevens vind ik dat de app traag.

Groetjes Rob van

RobertWie

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Paul,

Op mijn philips tv rechtstreeks aangesloten op de nextbox heb ik geen problemen maar daar kijk ik dan ook niet via ziggo go.

Groetjes Rob 

 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19173Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7276Likes

@RobertWie Dankjewel voor de extra informatie! Ik begrijp dat het hier om een Philips (Android) TV gaat. We hebben meer meldingen ontvangen van klanten die last hebben van haperend beeld & slechte performance i.c.m. bepaalde Philips TV modellen. Dit probleem is inmiddels bij ons in onderzoek en je leest hierover meer binnen dit topic. Jouw melding heb ik ook direct doorgeven aan het onderzoeksteam. 

RobertWie

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank je wel Paul, fijn weekend.

Groetjes Rob 

Uitgelicht topic