1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
ronvd

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

f-secure - recente gebeurtenissen verwijderen

bij het menu van f-secure via hulpmiddelen naar recente gebeurtenissen.nu is mijn vraag hoe ik die lijst kan opschonen of niet?

***Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid***
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14344Posts
  • 1188Oplossingen
  • 6283Likes
Ik heb het hier eventjes nagevraagd, @ronvd. Volgens mij is het inderdaad niet mogelijk om de lijst te wissen/opschonen. Ik heb in elk geval nog niet iemand gevonden die weet hoe. Voor nu denk ik dat de lijst dus gewoon vol blijft.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Meldingen
Aan Uit
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14344Posts
  • 1188Oplossingen
  • 6283Likes
Hey @ronvd. Welkom hier!
Antwoord op je vraag heb ik niet 1,2,3. Ik gebruik F-secure zelf niet en weet dus ook niet precies hoe die lijst er uit ziet.
Mag ik vragen wat voor soort gebeurtenissen hier worden weergeven? En wat is de reden dat je de lijst wilt opschonen?
ronvd
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Menu f-secure>hulpmiddelen>recente gebeurtenissen bijv. Schadelijke website geblokkeerd. etc. Een hele lijst inmiddels. Hoe krijg ik die lijst opgeruimd. Heb er verder ook geen last van. Ik vind het raar dat je er verder niks mee kan. Mvg Ron van Dam
ronvd
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Misschien zegt ziggo safe online jullie meer. Daar vind je het menu Hulpmiddelen>recente gebeurtenissen Over die lijst gaat het. Mvg ron
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14344Posts
  • 1188Oplossingen
  • 6283Likes
Ik heb het hier eventjes nagevraagd, @ronvd. Volgens mij is het inderdaad niet mogelijk om de lijst te wissen/opschonen. Ik heb in elk geval nog niet iemand gevonden die weet hoe. Voor nu denk ik dat de lijst dus gewoon vol blijft.
Jan F.

Level 20
  • 17070Posts
  • 1329Oplossingen
  • 2622Likes
Ik denk dat de enige mogelijkheid is: deactiveer de licentie, verwijder de toepassing en herinstalleer.
ronvd
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ok. bedankt voor de moeite. Ik weet het nu. mvg RON