1
Vraag
2
Reacties
Marrigje

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

extra email account verwijderen webmail

Ik heb een extra email account aangemaakt in mijn email, maar daar zitten fouten in (wist de in/out going server naam niet). Nu heb ik de juiste gegevens, maar kan het al gebruikte email adres voor het nieuwe account niet meer gebruiken. Dus wil het foutieve account verwijderen! Dan wel aanpassen. Ik krijg geen opties om eea aan te passen dan wel te verwijderen.
Wie kan mij helpen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Verwijderd account
Niet van toepassing
Dan heb je in de webmail een gmail of outlookadres toegevoegd en kun je daar ook aanpassen.
Even bij de instellingen kijken, op het tandwieltje rechtsbovenin klikken.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Verwijderd account
Niet van toepassing
In MijnZiggo zie je ergens een tabje emailaccounts als je daar op klikt kun je emailaccounts aanmaken en of verwijderen, niet wijzigen.
Tevens kun je aliassen aanmaken en verwijderen.
Verwijderd account
Niet van toepassing
https://www.ziggo.nl/mail-wijzigen
Tenzij er (hoofdmailadres) achterstaat!
Marrigje
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dit heb ik gezien. Maar ik heb 1 hoofd email adres, meer staat er niet. Ik heb geprobeerd om mijn werk email adres te installeren opdat ik deze via mijn Ziggo webmail kan inlezen, daar is wat bij mis gegaan. Die is zichtbaar op mijn email, maar kan hem daar niet aanpassen/verwijderen.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Dan heb je in de webmail een gmail of outlookadres toegevoegd en kun je daar ook aanpassen.
Even bij de instellingen kijken, op het tandwieltje rechtsbovenin klikken.
Marrigje
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja heb het gevonden bij tandwiel, email en social media oid. Account verwijderd en nieuwe aangemaakt. 🙂
Verwijderd account
Niet van toepassing
Marrigje wrote:
Ja heb het gevonden bij tandwiel, email en social media oid. Account verwijderd en nieuwe aangemaakt. 🙂

Goed om te lezen dat het gelukt is!
Verwijderd account
Niet van toepassing
Ja dat is ook wat anders haha nouja in ieder geval fijn dat het is opgelost 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic