1
Vraag
2
Reageer en help mee
Prippie

Level 6
  • 108Posts
  • 4Oplossingen
  • 7Likes

en ineens verandert zomaar je wifinaam en wachtwoord

Vreemd Ziggo jullie veranderen zomaar mijn wifinaam en wachtwoord.....de naam en wachtwoord behoren niet toe aan dit modem maar aan een modem dat allang terug gestuurd is......

WAAR ZIJN JULLIE IN GODSNAAM MEE BEZIG.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

11 Reacties 11
Prippie
Topicstarter
Level 6
  • 108Posts
  • 4Oplossingen
  • 7Likes

inmiddels backup terug gezet en de boel opnieuw opgestart.....en Nee Ziggo kom niet weer aanzetten met de vraag de boel terug te zetten naar fabrieksinstelling.!!!!

Jullie maken er een zootje van en ik begin dit zo langzamerhand stront zat te worden.😡

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 5569Posts
  • 225Oplossingen
  • 4264Likes

@Prippie  schreef:

Vreemd Ziggo jullie veranderen zomaar mijn wifinaam en wachtwoord.....de naam en wachtwoord behoren niet toe aan dit modem maar aan een modem dat allang terug gestuurd is......

Dit zou best wel eens kunnen kloppen: waarschijnlijk heeft uw nieuwe modem de bewaarde instellingen van uw vorige (inmiddels opgestuurde) modem overgezet op uw nieuwe modem. U heeft waarschijnlijk zelf op uw vorige modem ingesteld dat er een backup moet worden gemaakt.

Voor veel abonnees is dit een erg handige optie, zodat alle apparatuur –ook op een nieuw modem– zonder extra gedoe met instellingen gemakkelijk verbinding kunnen maken.

@Prippie  schreef ook:

WAAR ZIJN JULLIE IN GODSNAAM MEE BEZIG.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vette teksten volledig in hoofdletters en een overdreven aantal uitroeptekens voegen weinig toe aan uw verhaal.

Prippie
Topicstarter
Level 6
  • 108Posts
  • 4Oplossingen
  • 7Likes

@Wim C. 

punt 1, als je niet weet waarover het gaat, reageer dan niet met een reactie dat totaal niet van toepassing is.

punt 2, al wil ik alles in hoofdletters schrijven dan is dat mijn zaak en niet van een zekere Wim die hier de directeur wil uithangen.

MR_CHIP

Level 18
  • 9439Posts
  • 119Oplossingen
  • 3242Likes

pumt 3 houd je aan de forum.regels schreeuwen met vette tekst mag niet

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 5569Posts
  • 225Oplossingen
  • 4264Likes

@Prippie  schreef:

punt 2, al wil ik alles in hoofdletters schrijven dan is dat mijn zaak en niet van een zekere Wim die hier de directeur wil uithangen.

Ter informatie en slechts als tip bedoeld:

Plaats geen berichten* die: 
11. Scheldwoorden of een overvloed aan leestekens en hoofdletters bevatten.  

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 70502Posts
  • 4905Oplossingen
  • 19938Likes

@Prippie Je plaatst een bericht op een open klant helpt klant forum, dan is het niet vreemd dat er meegedacht wordt om een oorzaak te vinden voor je probleem en een mogelijke oplossing kan bieden als je die instelling wijzigt.

De huidige modems nemen wel alle instellingen over van je vorige modem, als backup ooit is aangezet.

TIP: Wil je uitsluitend met Ziggo communiceren, gebruik dan de communicatie via de telefoon, de chat of Ziggo webcare.

Prippie
Topicstarter
Level 6
  • 108Posts
  • 4Oplossingen
  • 7Likes

@Bertlief dat jullie allemaal zo voor elkaar opkomen, maar daar heb ik geen donder aan.

En nee ik heb geen backup van een modem die hier al meer dan een maand niet meer in huis is.

PS: dit is een officieel Ziggo forum met ook inbreng van leden die een Ziggo abonnement hebben, maar ik wacht liever het commentaar af van een Ziggo medewerker want die kan wat dieper kijken in het systeem dan jullie......fijne middag nog.

Hatolex

Level 15
  • 1153Posts
  • 45Oplossingen
  • 693Likes

@Prippie , dit is geen "officieel" ziggo forum, dit is een klant helpt klanten forum, waar ziggo medewerkers meekijken en eventueel oplossingen bewerkstelligen.

MR_CHIP

Level 18
  • 9439Posts
  • 119Oplossingen
  • 3242Likes

naar dit forum wordt je verzewezen door de telefonische klantenservice dus wel officieel

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 70502Posts
  • 4905Oplossingen
  • 19938Likes

@Prippie "En nee ik heb geen backup van een modem die hier al meer dan een maand niet meer in huis is."

Dat klopt, die heb je niet in huis, maar staat in de cloud en als je een ander modem krijgt en backup hebt aanstaan in je modem, dan neemt een nieuw modem het vanzelf over.

Maar begrijp ik dat je modem de vorige instellingen pas heeft gekregen na een maand in gebruik?

Zo ja, dan zal Ziggo moeten kijken waarom dit zo uitgevoerd is.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 3310Posts
  • 271Oplossingen
  • 1237Likes

@Prippie waarom dit zo gegaan en gedaan is heb ik niet kunnen vinden. Sorry, het lijkt me eerder een misverstand/fout in een achterliggend systeem dan een bewuste actie.

Over de spelregels van dit forum is alles keurig netjes en correct door de leden verteld. Houd het fatsoenlijk. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic