1
Vraag
2
Reacties
van-hees

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

emailbox postvak in leeg

sinds 9-12-2021  zijn alle mails uit mijn mailbox in  verdwenen. Recentste mails van gistermiddag laat zijn wel beschikbaar. Ik gebruik office 365 outlook, maar ook op een oude machine met een oude outlookversie zijn de mails af augustus 2020 verdwenen dan wel niet meer zichtbaar.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Als je met POP de mails ophaalt, dan zouden die in Outlook moeten staan en er wordt dan geen kopie achtergelaten op de mail server, als je dat niet ingesteld hebt in Outlook.

De mails zijn dan niet meer aanwezig en/of zichtbaar in Ziggo mail of met IMAP.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Staan de mails nog wel in de webmail?

 

Zo nee, wijzig dan in ieder geval je Mijn Ziggo wachtwoord en je emailadres wachtwoord in Mijn Ziggo onder Producten -> Internet.

Mogelijk dat iemand anders je mails ophaalt.

 

Of heb je verschillende apparaten die de mail ophalen en waarvan de ene met POP werkt en de andere met IMAP?

van-hees
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

op deze machine staan twee gebruikers die allebei office 365 outlook gebruiken. een is een bedrijfsaccount met  IMAP de privémails weken met POP

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Uit welke zijn de mails verdwenen?

Het bedrijfsaccount of de privémails met POP?

Zijn de privémails een Ziggo account?

van-hees
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

uit de privémails met POP. De privémails zijn een Ziggo account ( nog via de @@home server).

Het bedijfsaccount wordt door onze IT afdeling beheerd, mag en kan ik niet aankomen. Die mails staan er nog gewoon, wordt ook aan alle kanten door firewalls enz. beveiligd. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Als je met POP de mails ophaalt, dan zouden die in Outlook moeten staan en er wordt dan geen kopie achtergelaten op de mail server, als je dat niet ingesteld hebt in Outlook.

De mails zijn dan niet meer aanwezig en/of zichtbaar in Ziggo mail of met IMAP.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic