Vraag
Reacties
Oplossing
van-hees
Level 1

emailbox postvak in leeg

sinds 9-12-2021  zijn alle mails uit mijn mailbox in  verdwenen. Recentste mails van gistermiddag laat zijn wel beschikbaar. Ik gebruik office 365 outlook, maar ook op een oude machine met een oude outlookversie zijn de mails af augustus 2020 verdwenen dan wel niet meer zichtbaar.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Als je met POP de mails ophaalt, dan zouden die in Outlook moeten staan en er wordt dan geen kopie achtergelaten op de mail server, als je dat niet ingesteld hebt in Outlook.

De mails zijn dan niet meer aanwezig en/of zichtbaar in Ziggo mail of met IMAP.

Bekijk in context

0 Kudos
5 Reacties 5
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Staan de mails nog wel in de webmail?

 

Zo nee, wijzig dan in ieder geval je Mijn Ziggo wachtwoord en je emailadres wachtwoord in Mijn Ziggo onder Producten -> Internet.

Mogelijk dat iemand anders je mails ophaalt.

 

Of heb je verschillende apparaten die de mail ophalen en waarvan de ene met POP werkt en de andere met IMAP?

0 Kudos
van-hees
Level 1
Topicstarter

op deze machine staan twee gebruikers die allebei office 365 outlook gebruiken. een is een bedrijfsaccount met  IMAP de privémails weken met POP

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Uit welke zijn de mails verdwenen?

Het bedrijfsaccount of de privémails met POP?

Zijn de privémails een Ziggo account?

0 Kudos
van-hees
Level 1
Topicstarter

uit de privémails met POP. De privémails zijn een Ziggo account ( nog via de @@home server).

Het bedijfsaccount wordt door onze IT afdeling beheerd, mag en kan ik niet aankomen. Die mails staan er nog gewoon, wordt ook aan alle kanten door firewalls enz. beveiligd. 

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Als je met POP de mails ophaalt, dan zouden die in Outlook moeten staan en er wordt dan geen kopie achtergelaten op de mail server, als je dat niet ingesteld hebt in Outlook.

De mails zijn dan niet meer aanwezig en/of zichtbaar in Ziggo mail of met IMAP.

0 Kudos