1
Vraag
2
Reacties
mariannijland

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

emailadres verdwenen in het overzicht in Ziggo

In mijn overzicht van email-adressen is mijn adres niet meer te zien, terwijl alles van mijn abonnement hierop geregistreerd is. Dit is *** Emailadres verwijderd door moderator *** en ik kan er niet meer op aanloggen, het wachtwoord is gewijzigd als ik probeer in te loggen, terwijl ik er niets mee gedaan heb. En opnieuw toevoegen als email-adres lukt niet omdat de extensie @Ziggo.nl moet zijn. Hoe kan ik dit oplossen? Als ik nu naar bovenstaand emailadres mail verstuur krijg ik de melding dat het adres niet gevonden is.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1320Posts
  • 203Oplossingen
  • 664Likes

@NiMu83 gevonden! Ik had inderdaad niet goed gekeken naar het mailadres in jouw account en onder je profiel. Dit mailadres hangt onder geheel ander klantnummer en vraag ik aan om te wisselen naar jouw huidige klantnummer. Controleer in de komende dagen Mijn Ziggo of die erin staat en wijzig daar gelijk het wachtwoord zodat je er direct toegang tot krijgt. 

Bekijk in context

12 Reacties 12
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Staat dat adres niet onder 1 van de andere emailadressen als alias?

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hi @mariannijland Welkom op de Ziggo Community.

Gezien dit een openbaar forum is, heb ik jouw emailadres verwijderd uit jouw bericht. Je kunt tegenwoordig niet voorzichtig genoeg zijn 🙂

We hebben net al even gebeld om te checken of je enkel dit emailadres uit jouw overzicht mist of dat het er meer zijn. Gelukkig is dit het enige emailadres. Ik heb hiervoor een opdracht aangemaakt om dit te herstellen. 
Je mag Mijn Ziggo de aankomende dagen even in de gaten houden. Hij zal daar spoedig weer zichtbaar worden. 

NiMu83

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb precies hetzelfde. Het e-mail adres wat ik bij Ziggo heb (komt nog uit de Quicknet tijd zelfs) is verdwenen en ik kan er niet meer op inloggen. Kunnen jullie dit ook voor mij oplossen? @Jiri 

 

Bedankt!

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1320Posts
  • 203Oplossingen
  • 664Likes

We kunnen je hier absoluut bij ondersteunen zoals je ziet in dit topic. Als ze echt weg zijn of wat dan ook @NiMu83 en welkom op de Ziggo Community. 
Staat het e-mailadres niet in Mijn Ziggo (browser)? Die vind je onder Producten --> Internet. Daar kun je ook direct het wachtwoord aanpassen. 

Wanneer je e-mailadres ontbreekt, zet in je profiel bij postcode het mailadres waar het om gaat (liefst tussen haakjes) 
En laat het me weten, of er dit weekend nog reactie komt is onzeker. Begin komende week heb je 100% zeker reactie. 

NiMu83

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Jos, nee het staat niet in het overzicht, anders had ik het wel gevonden 😉 Ik heb het emailadres toegevoegd bij mijn postcode. Ik verneem het graag!

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1320Posts
  • 203Oplossingen
  • 664Likes

Dank! Het gekke is dat ik hier jouw e-mailadres wel zie. Een soort meekijkversie van Mijn Ziggo gaat het dan om. De situatie van mariannijland was dit geheel niet zichtbaar aan beide kanten. 
​​​​​​​Niet dat ik je niet geloof 🙃zou je een screenshot ervan kunnen maken? 

NiMu83

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen probleem, zie bijlage. Daar staat trouwens wel een quicknet adres, maar niet de juiste, vergelijk het maar eens met die in mijn postcode staat.

NiMu83

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Jos , ik hoor het graag!

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1320Posts
  • 203Oplossingen
  • 664Likes

@NiMu83 gevonden! Ik had inderdaad niet goed gekeken naar het mailadres in jouw account en onder je profiel. Dit mailadres hangt onder geheel ander klantnummer en vraag ik aan om te wisselen naar jouw huidige klantnummer. Controleer in de komende dagen Mijn Ziggo of die erin staat en wijzig daar gelijk het wachtwoord zodat je er direct toegang tot krijgt. 

NiMu83

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Jos, oké bedankt, maar hoe is het mogelijk dat mijn emailadres bij een heel ander klantnummer terecht kan komen? Heeft deze klant ook toegang gekregen tot mijn mailbox? Ik vind dit behoorlijk vreemd om te horen om eerlijk te zijn. 

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1320Posts
  • 203Oplossingen
  • 664Likes

Een oud klantnummer, niet een andere klant 😊 Dit is het account waar die origineel aangemaakt is, niet iets om je zorgen over te maken. 

NiMu83

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oké mooi 😉

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic