Opgelost! Ga naar oplossing.
@Cees Ridderhof Dat klopt helemaal je abbo is gekoppeld aan je hoofd e-mailadres. Andere adressen kun je verwijderen bij mijn ziggo.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@Cees Ridderhof Dat klopt helemaal je abbo is gekoppeld aan je hoofd e-mailadres. Andere adressen kun je verwijderen bij mijn ziggo.
Hallo en welkom Cees,
Een vreemd verhaal van de medewerker. Is het zo dat het mailadres niet meer in je Mijn Ziggo-omgeving staat?
Vul je profiel aan met je postcode en huisnummer, en zet achter je postcode het mailadres in kwestie tussen haakjes. Die info kunnen alleen moderators inzien en zij zullen een dezer dagen terugkomen met een antwoord 🙂
- Nu ik het nog een keer zo lees: het klopt dat je een hoofd-mailadres niet kan verwijderen. Wel kan je het wachtwoord bijvoorbeeld aanpassen. Als je het emailadres geblokkeerd laat, kan er i.i.g. geen mail meer vanaf worden verstuurd.
Het vreemde is dat ik het adres niet kan opheffen en ik het ook niet gebruik maar wel een soort van dreigbrief van Ziggo krijg over geblokkeerd zijn en/of worden en dat mijn computer waarschijnlijk besmet is met een virus.
Mijn computer heeft geen virus. Bovendien gebruik Ziggo dit adres ook niet om mij mail te sturen. Het heeft dus geen enkele functie.
Spam wordt niet uit zich zelf verstuurd natuurlijk, is het niet dat dit mail adres nog ergens ingelogd staat? Sowieso moet je het wachtwoord wijzigen en ook die van het mijn Ziggo account waar hij onder valt.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.