Vraag
Reacties
Oplossing
Cees Ridderhof
Level 1

emailadres opheffen

Volgens een medewerker van Ziggo is het niet mogelijk om een upc mailadres definitief te verwijderen. Komt raar over op mij omdat ik dit adres nooit gebruik en er veel spam op terecht komt. Volgens die medewerker wordt zo'n adres aangemaakt door Ziggo als je abonnee wordt. Op dit moment is het adres geblokkeerd door Ziggo vanwege de spam die blijkbaar vanaf dat adres verstuurd wordt door onverlaten die daar niets te zoeken hebben. Mijn vraag is: Klopt het verhaal van de Ziggo medewerker?
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Hatolex
Level 16

@Cees Ridderhof  Dat klopt helemaal je abbo is gekoppeld aan je hoofd e-mailadres. Andere adressen kun je verwijderen bij mijn ziggo.

Bekijk in context

0 Kudos
4 Reacties 4
Hatolex
Level 16

@Cees Ridderhof  Dat klopt helemaal je abbo is gekoppeld aan je hoofd e-mailadres. Andere adressen kun je verwijderen bij mijn ziggo.

0 Kudos
AlexHelpt
Level 16

Hallo en welkom Cees,

 

Een vreemd verhaal van de medewerker. Is het zo dat het mailadres niet meer in je Mijn Ziggo-omgeving staat?
Vul je profiel aan met je postcode en huisnummer, en zet achter je postcode het mailadres in kwestie tussen haakjes. Die info kunnen alleen moderators inzien en zij zullen een dezer dagen terugkomen met een antwoord 🙂

 

- Nu ik het nog een keer zo lees: het klopt dat je een hoofd-mailadres niet kan verwijderen. Wel kan je het wachtwoord bijvoorbeeld aanpassen. Als je het emailadres geblokkeerd laat, kan er i.i.g. geen mail meer vanaf worden verstuurd.

Cees Ridderhof
Level 1
Topicstarter

Het vreemde is dat ik het adres niet kan opheffen en ik het ook niet gebruik maar wel een soort van dreigbrief van Ziggo krijg over geblokkeerd zijn en/of worden en dat mijn computer waarschijnlijk besmet is met een virus.

Mijn computer heeft geen virus. Bovendien gebruik Ziggo dit adres ook niet om mij mail te sturen. Het heeft dus geen enkele functie.

0 Kudos
Tjeerd85
Level 14

Spam wordt niet uit zich zelf verstuurd natuurlijk, is het niet dat dit mail adres nog ergens ingelogd staat? Sowieso moet je het wachtwoord wijzigen en ook die van het mijn Ziggo account waar hij onder valt.

0 Kudos