email

kan geen emails versturen 

c6781571
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
1 Geaccepteerde oplossing

Er staat momenteel een storing open over de Ziggo mail. In dit topic eventuele updates! 

Bekijk in context

Lycke Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 11168Reacties
  • 855Oplossingen
  • 3926Likes
29 Reacties 29

Hoi @c6781571 
Dit is wel heel kort en krachtig. Alleen kan ik niet zoveel uit je vraag halen en dus ook geen antwoord geven. Want hoe wil je mail versturen? Doe je dit via een app of een mail programma of via webmail van Ziggo?

Heb je alles wel goed ingevuld op je telefoon, tablet of computer?
Zie deze pagina voor meer info: https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/e-mail/serverinstellingen

EnergieBoy
Super Expert
Super Expert
  • 10649Reacties
  • 520Oplossingen
  • 2422Likes

Storingen | Klantenservice | Ziggo Bij mij werkt het weer.

MaxH
Expert
Expert
  • 2169Reacties
  • 72Oplossingen
  • 662Likes

Er staat momenteel een storing open over de Ziggo mail. In dit topic eventuele updates! 

Bekijk in context

Lycke Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 11168Reacties
  • 855Oplossingen
  • 3926Likes

Het is absoluut absurd dat Ziggo een probleem heeft dat email niet op Apple iPhones and iPads ontvangen kanworden. Dit bericht krijg ik al sinds vrijdag. Voer je password in, maar dat doet absoluut niets. Het wordt tijd dat Ziggo personeel in dienst neemt die deskundig zijn.

RonaldHuyzen
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

RonaldHuyzen wrote:

Het is absoluut absurd dat Ziggo een probleem heeft dat email niet op Apple iPhones and iPads ontvangen kanworden. Dit bericht krijg ik al sinds vrijdag. Voer je password in, maar dat doet absoluut niets. Het wordt tijd dat Ziggo personeel in dienst neemt die deskundig zijn.

Dan doe je iets fout. Heb hier iPad, iPhone, iMac, MacBook en bij alles werkt Ziggo mail gewoon. Geen enkel probleem. Zelf wel alles goed ingevuld? Al eens een nieuw wachtwoord aangemaakt? Of delete eens en installeer de Ziggo mail opnieuw (let op, dit kan alleen simpel als je IMAP gebruikt!). 

En het probleem wat Lycke aangeeft is van een maand geleden en opgelost. Hier dus nergens last van en jij @Dave-?

EnergieBoy
Super Expert
Super Expert
  • 10649Reacties
  • 520Oplossingen
  • 2422Likes

En @RonaldHuyzen 
Jammer dat je gelijk conclusie trekt dat het Ziggo personeel niet goed zou zijn, of niet deskundig. Je komt net binnen en dan gelijk deze melding. Met rust, en netheid, kom je een stuk verder. Er zijn hier genoeg mensen die je graag helpen, ook Ziggo medewerkers! 

EnergieBoy
Super Expert
Super Expert
  • 10649Reacties
  • 520Oplossingen
  • 2422Likes

Dank je voor je tag @EnergieBoy 

Op outlook na kan ik alle e-mail diensten gebruiken, ben af en toe aan kijken, Mail ben ik niet zo weg van, dat is voor ieder anders. Heb ook BlueMail voor IOS tijdje geprobeerd, maar de dienst werd helaas iets minder aan ondersteuning. Ik gebruik nu Spark Mail zeer tevreden mee.

Outlook werkt hier op 1 of andere manier niet, ik kan wel mail ontvangen maar ik kan geen mail verzenden met @ziggo.nl 

Hier werkt het prima naar behoren.

Dave-
Super Expert
Super Expert
  • 13745Reacties
  • 554Oplossingen
  • 2635Likes

Heb Nuon weer mijn wachtwoord gewijzigd voor ziggo mail. Heb dit gisteren  ook al 3 maal gedaan. Baal stevig dateert zo moeilijk gaat. Kreeg na wijziging steeds de melding uw e-mail is geblokkeerd😤

Gea1
Meedenker
  • 13Reacties
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik kan mij goed voorstellen dat je hier stevig van baalt. Heb je ook het wachtwoord van Mijn Ziggo gewijzigd? Dat is ook noodzakelijk. Anders vervalt de blokkade niet. 

Maud Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 313Reacties
  • 19Oplossingen
  • 24Likes

Kan geen e-mail versturen nadat ik mijn wachtwoorden heb gewijzigd nadat jullie mijn mail hebben geblokkeerd

Gea1
Meedenker
  • 13Reacties
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hoi @Gea1! Welkom op de Ziggo Community! 
Wat onwijs balen dat je nog steeds geen e-mails kunt versturen, terwijl je je wachtwoord al hebt aangepast. Het duurt altijd 1 uur, voordat de blokkade verwijderd wordt. 
Heb je het wachtwoord van je e-mailadres en van Mijn Ziggo aangepast. Dit moet namelijk voor allebei en het moet ook een geheel nieuw en sterk wachtwoord zijn. Het mag niet eentje zijn die je al hebt gebruikt of daar op lijkt.

Maud Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 313Reacties
  • 19Oplossingen
  • 24Likes

Hallo Maud. Dit heb ik gisteren ook al een paar maal gedaan. Heb het nu weer gedaan, dus hoop dat het zo wel gaat lukken. Ik wacht af. Als het niet lukt meld ik me weer bij jou.

Gea1
Meedenker
  • 13Reacties
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hallo Maud. Nu ben ik voor de zoveelste keer geblokkeerd😡😡😡😡😡
heb allesgewijzigd en krijg nu weer e-mail dat ik weer gebl

Gea1
Meedenker
  • 13Reacties
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

ben weer geblokkeerd. Word hier heel boos van.😡😡😡😡😡😡

Gea1
Meedenker
  • 13Reacties
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik zie dat hij inderdaad weer geblokkeerd is. Kan mij goed voorstellen dat je hier zat van wordt. Stuur je toevallig veel e-mails in een keer? Of gebruik je een handtekening onderdaan je e-mail (met je gegevens en een groet, die standaard wordt bijgevoegd in de mail)? 

De reden dat je geblokkeerd wordt, is het versturen van spam berichten. Nou zeg ik niet dat dit het geval is, maar zo wordt het gedetecteerd door onze spamfilter. 

Heb je een virusscanner toevallig? Zou je deze eens over je computer willen laten gaan. Kun je dan ook iets vinden? 

Maak je ook gebruik van een extern email programma? Of gebruik je alleen de webmail van Ziggo? 

Maud Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 313Reacties
  • 19Oplossingen
  • 24Likes

Hallo Maud, ingebruikname ook mijn Gmail. Heb geen virusscanner op mijn IPad. Wat kan ik hier aan doen. Mijn man heeft de e-mail nl nodig!!!

moedeloos😢😢

Gea1
Meedenker
  • 13Reacties
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Moet ik nu weer mijn wachtwoorden wijzigen? Ik raak er doorheen. Hoe kan het dat alles nu opeens als spam gezien wordt. HELLLLLP

Gea1
Meedenker
  • 13Reacties
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Stuur je grote hoeveelheden e-mails tegelijkertijd? En gebruik je een handtekening? Kun je nog antwoord geven op die vragen? Kun je na het wijzigen van het wachtwoord eens gebruik maken van de webmail en niet van een extern e-mailprogramma? 

Het wachtwoord moet aan de volgende eisen voldoen: minimaal 8 karakters, 1 hoofdletter, 1 kleine letter, 1 cijfer en 1 teken. 

Maud Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 313Reacties
  • 19Oplossingen
  • 24Likes

Hallo Maud. De mail doet het weer. Dank Voor je  hulp. Fijne dag👍👍

Gea1
Meedenker
  • 13Reacties
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Beste @Gea1 

Wat je beste even kan doen, is Malwarebytes Free downloaden zowel voor Mac als Windows

Deze is 30 dagen gratis met volledige ondersteuning, daarna gaat hij automatisch over naar Freeware. Met deze scanner haal je 99% van je Malware eruit en dan zou het goed moeten komen en blijven werken.

Dave-
Super Expert
Super Expert
  • 13745Reacties
  • 554Oplossingen
  • 2635Likes

Hallo Maud

Gea1
Meedenker
  • 13Reacties
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hallo Maud, ik was zo blij maar wat schets mijn verbazing😫 weer geblokkeerd. Nu moet het afgelopen zijn. Ik word nu wel boos.😤😤😤😤😤😤😤😤

Gea1
Meedenker
  • 13Reacties
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik wil je heel graag helpen, maar zou je antwoord kunnen geven op de vragen die ik stel? Anders kan ik je ook niet goed helpen!

Heb je het wachtwoord aangepast naar eentje die voldoet aan de eisen? Gebruik je nu alleen de webmail? Stuur je veel e-mails in een keer? Maak je gebruik van een standaard handtekening onderaan de e-mail?

Maud Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 313Reacties
  • 19Oplossingen
  • 24Likes

Heb alles gewijzigd volgens de eisen. Geen handtekening verstuur 1 mail via ziggo.nl

Gea1
Meedenker
  • 13Reacties
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Duidelijk! Dan moeten alle apparaten even gecheckt worden op virussen. Aangezien het steeds terugkomt, lijkt er misschien daar iets fout te gaan. Hier vind je daar meer informatie over. Dit moet niet alleen op het apparaat wat je gebruikt voor de e-mail, maar op alle apparaten. Telefoons, tablets, pc's of laptops. Als je dat hebt gedaan en je hebt geen virus gevonden, dan weer het wachtwoord aanpassen voor het e-mailadres (en ook eventuele andere e-mailadressen die je bij Ziggo hebt) en Mijn Ziggo. 

Als het daarna weer fout gaat, dan maak ik een aanvraag voor Abuse. Zij moeten dan gaan achterhalen wat er fout gaat. 

Maud Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 313Reacties
  • 19Oplossingen
  • 24Likes

Hallo Maud op dit momentwerkt de mail weer ik hoop dat het zo blijft en niet met een kwartier weer geblokkeerd is.😔

Gea1
Meedenker
  • 13Reacties
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Fijn! Anders kun je bovenstaande stappen doorlopen! 

Maud Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 313Reacties
  • 19Oplossingen
  • 24Likes

Nogmaals bedankt. Het is opgelost👍👍

Gea1
Meedenker
  • 13Reacties
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Fijn dat het is opgelost @Gea1! Bedankt voor deze terugkoppeling. Mocht je onze hulp in de toekomst nodig hebben, dan weet je ons te vinden.

Cecilia Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 4216Reacties
  • 849Oplossingen
  • 1125Likes

Uitgelicht topic