Geachte heer mevrouw,
Een klant van ons verstuurd vaak e-mail naar particuliere klanten. Nu geven klanten met een @Ziggo.nl adres vaak aan deze e-mails niet te hebben ontvangen.
Deze blijken dan in de spamfolder terecht te zijn gekomen.
We zien in de e-mailheader een X-CNFS-Analyse en X-Spam-Reden: CMAE_SCORE=100.00.
Deze headerinformatie laat zien dat Ziggo Proofpoint Cloudmark gebruikt.
Wij hebben contact opgenomen met Cloudmark, maar zij geven aan dat Ziggo ons zou moeten helpen.
Echter wanneer we naar de Ziggo klantenservice bellen (meerdere keren), wordt er met een supervisor overlegd, maar wordt aangegeven dat dit niet binnen ondersteuning valt.
Ziggo klantenservice heeft ons geadviseerd om hier een vraag te starten.
Wat wij met onze klant doen, is de e-mails controleren op correct verzenden SPF/DMARC/DKIM en ook de e-mails naar https://www.mail-tester.com/ sturen om eventuele fouten te zien, maar ook daar worden de e-mails niet weergegeven eventuele fouten.
Indien gewenst hebben we uiteraard emailheaders beschikbaar.
Heel fijn als jullie ons verder kunnen helpen,
Bij voorbaat hartelijk dank,
Tim.