1
Vraag
2
Reacties
jajejada

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

email wachtwoord wijzigen

Ik heb een bericht gekregen dat mijn account gehackt is en dat uitgaande mail geblokkeerd is. Nu moet ik twee wachtwoorden wijzigen (mijn ziggo en emailaccount). Mijn ziggo is gelukt, maar als ik bij producten mijn "hoofd email" zoek om het wachtwoord te wijzigen dan is dat niet zichtbaar. Mijn aliassen zijn wel zichtbaar. Hoe kan ik snel het wachtwoord van mijn 'hoofdmail" wijzigen?

 
 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 417Likes

@jajejada Yes, heel fijn bedankt! Ik heb direct een taak aangemaakt naar een andere afdeling voor het herstellen van de e-mail pagina in Mijn Ziggo. Dit heeft 1-2 werkdagen verwerkingstijd 🙂 

Bekijk in context

11 Reacties 11
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 70393Posts
  • 4898Oplossingen
  • 19891Likes

@jajejada Zie je in Mijn Ziggo, Wachtwoord wijzigen, zoals hieronder niet staan?

 

Bert_0-1652622502565.png

 

 

jajejada
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nee, alleen aliassen beheren staat er helaas...

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 70393Posts
  • 4898Oplossingen
  • 19891Likes

Dan kan een Ziggo moderator mogelijk meer zien in de achtergrond en/of de juiste personen bereiken.

jajejada
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ok dank Bert dan wacht ik dat af....

jajejada
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

komt een moderator zelf op de lijn of moet ik daarvoor wat doen. Telefonisch kom ik niet ver want technische vragen worden doorverwezen naar intranet...

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 70393Posts
  • 4898Oplossingen
  • 19891Likes

Ziggo moderators komen vanzelf in dit topic.

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 417Likes

Hi @jejejada, 

Wat gek dat je dit niet terugziet zeg 😮 

Ik help je graag verder, wil je een screenshot delen van wat jij ziet in de mijn Ziggo omgeveving? Uiteraard zonder privacy gevoelige info 😄 

 

jajejada
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Madelon,

 

Ik heb even geknipt en geplakt vanaf de pagina producten in mijn ziggo: bij emailadressen staan alleen mijn aliassen maar niet mijn "hoofdadres"
Mijn Internet

Naam

Internet Complete

Downloadsnelheid

300 Mbit/s

Uploadsnelheid

30 Mbit/s

Internetsnelheid wijzigen

Internetapparatuur

Apparaat

SmartWifi pods

Serienummer

Safe Online

 

Je hebt Safe Online XL

Voor jou, als klant van Vodafone en Ziggo, als non-stop gratis extra: het Safe Online pakket t.w.v. € 6,95. Je beveiligt hiermee tot 20 apparaten en surft, shopt en bankiert veilig online. Ook houd je je kinderen weg van ongepaste websites.

Let op! Safe Online opent in een pop-upvenster. Zie je niets gebeuren? Check dan of je browser pop-ups blokkeert.

Beveiliging instellen

E-mailadressen

Creëer je eigen e-mailadres van Ziggo. Je kunt er maximaal 6 aanmaken.

l@ziggo.nl

Wachtwoord en alias beheren

t@ziggo.nl

Wachtwoord en alias beheren

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 417Likes

Thanks voor het delen! Wil je jouw profiel op de community aanvullen met postcode en huisnummer? Dan kan ik de systemen induiken opzoek naar een oplossing. 

Deze gegevens zijn alleen voor Ziggo moderators zichtbaar 😄

jajejada
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

done!

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 417Likes

@jajejada Yes, heel fijn bedankt! Ik heb direct een taak aangemaakt naar een andere afdeling voor het herstellen van de e-mail pagina in Mijn Ziggo. Dit heeft 1-2 werkdagen verwerkingstijd 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic