Ik heb een bericht gekregen dat mijn account gehackt is en dat uitgaande mail geblokkeerd is. Nu moet ik twee wachtwoorden wijzigen (mijn ziggo en emailaccount). Mijn ziggo is gelukt, maar als ik bij producten mijn "hoofd email" zoek om het wachtwoord te wijzigen dan is dat niet zichtbaar. Mijn aliassen zijn wel zichtbaar. Hoe kan ik snel het wachtwoord van mijn 'hoofdmail" wijzigen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@jajejada Yes, heel fijn bedankt! Ik heb direct een taak aangemaakt naar een andere afdeling voor het herstellen van de e-mail pagina in Mijn Ziggo. Dit heeft 1-2 werkdagen verwerkingstijd 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
nee, alleen aliassen beheren staat er helaas...
Dan kan een Ziggo moderator mogelijk meer zien in de achtergrond en/of de juiste personen bereiken.
Ok dank Bert dan wacht ik dat af....
komt een moderator zelf op de lijn of moet ik daarvoor wat doen. Telefonisch kom ik niet ver want technische vragen worden doorverwezen naar intranet...
Ziggo moderators komen vanzelf in dit topic.
Hi @jejejada,
Wat gek dat je dit niet terugziet zeg 😮
Ik help je graag verder, wil je een screenshot delen van wat jij ziet in de mijn Ziggo omgeveving? Uiteraard zonder privacy gevoelige info 😄
Hallo Madelon,
Ik heb even geknipt en geplakt vanaf de pagina producten in mijn ziggo: bij emailadressen staan alleen mijn aliassen maar niet mijn "hoofdadres"
Mijn Internet
Naam
Internet Complete
Downloadsnelheid
300 Mbit/s
Uploadsnelheid
30 Mbit/s
Internetapparatuur
Apparaat
SmartWifi pods
Serienummer
Safe Online
Je hebt Safe Online XL
Voor jou, als klant van Vodafone en Ziggo, als non-stop gratis extra: het Safe Online pakket t.w.v. € 6,95. Je beveiligt hiermee tot 20 apparaten en surft, shopt en bankiert veilig online. Ook houd je je kinderen weg van ongepaste websites.
Let op! Safe Online opent in een pop-upvenster. Zie je niets gebeuren? Check dan of je browser pop-ups blokkeert.
E-mailadressen
Creëer je eigen e-mailadres van Ziggo. Je kunt er maximaal 6 aanmaken.
l@ziggo.nl
Wachtwoord en alias beheren
t@ziggo.nl
Wachtwoord en alias beheren
Thanks voor het delen! Wil je jouw profiel op de community aanvullen met postcode en huisnummer? Dan kan ik de systemen induiken opzoek naar een oplossing.
Deze gegevens zijn alleen voor Ziggo moderators zichtbaar 😄
done!
@jajejada Yes, heel fijn bedankt! Ik heb direct een taak aangemaakt naar een andere afdeling voor het herstellen van de e-mail pagina in Mijn Ziggo. Dit heeft 1-2 werkdagen verwerkingstijd 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.