1
Vraag
2
Reacties
tsijtem

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

email wachtwoord wijzigen

Ik wil mijn wachtwoord van mijn ziggo mail wijzigen. Ik doe dit volgens de stappen die aangegeven staan, dus inloggen op ziggo en dan internet en dan zou ik mijn email ww kunnen wijzigen.

Maar die mogelijkheid krijg ik niet. Ik krijg alleen de mogelijkheid om mijn e-mailadres te wijzigen/ meerdere emailadressen aan te maken. Maar dat wil ik niet.

Wie kan mij helpen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @tsijtem
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Wat gek dat je niet de mogelijkheid hebt om het wachtwoord van jouw e-mailadres te wijzigen! Ik ben gelijk achter de schermen met je mee gaan kijken. De reden waarom je het wachtwoord niet kunt wijzigen heeft ermee te maken dat het e-mailadres niet meer is gekoppeld aan jouw klantnummer. Hierdoor is deze niet zichtbaar in Mijn Ziggo en heb je niet de mogelijkheid om deze te beheren en/of het wachtwoord te wijzigen. Je ziet dus enkel en alleen de mogelijkheid om een nieuw e-mailadres aan te maken. 

Ik heb een verzoek ingediend om het e-mailadres te herstellen. Dit zal binnen vijf werkdagen zijn verwerkt en dan is het e-mailadres weer zichtbaar in Mijn Ziggo en kun je de gewenste acties wel uitvoeren.
 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Inloggen in Mijn Ziggo -> dan op Producten klikken -> dan op Internet klikken en naar beneden scrollen tot E-mailadressen

 

Dat zou er zo uit kunnen zien:

 

Bert_0-1625579664582.png

 

tsijtem
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Bert,

Bedankt voor je reactie. Alleen zover was ik ook al. Alleen staat er bij mij alleen de mogelijkheid onder email adressen: Nieuw emailadres aanmaken. Als ik daar op klik krijg ik mijn emailadres in een balkje te zien > .......@chello.nl en daaraan vast 'ziggo.nl'. 

Zou het te maken hebben met het feit dat mijn email nog eindigt op chello.nl? Ben ik dan verplicht om mijn emailadres te wijzigen in 'ziggo.nl'? En dat ik dan pas mijn Wachtwoord kan wijzigen?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @tsijtem
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Wat gek dat je niet de mogelijkheid hebt om het wachtwoord van jouw e-mailadres te wijzigen! Ik ben gelijk achter de schermen met je mee gaan kijken. De reden waarom je het wachtwoord niet kunt wijzigen heeft ermee te maken dat het e-mailadres niet meer is gekoppeld aan jouw klantnummer. Hierdoor is deze niet zichtbaar in Mijn Ziggo en heb je niet de mogelijkheid om deze te beheren en/of het wachtwoord te wijzigen. Je ziet dus enkel en alleen de mogelijkheid om een nieuw e-mailadres aan te maken. 

Ik heb een verzoek ingediend om het e-mailadres te herstellen. Dit zal binnen vijf werkdagen zijn verwerkt en dan is het e-mailadres weer zichtbaar in Mijn Ziggo en kun je de gewenste acties wel uitvoeren.
 

tsijtem
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor je snelle actie Cecilia. We wachten het af en ik ga er vanuit dat het dan lukt! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic