Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
ik heb alleen tv van ziggo, internet via glasvezel elders.
Daarbij zit ook een mailadres. Blijkbaar is dit gehacked, en kan ik dit niet meer gebruiken.
Zonder internet heb ik geen toegang tot de mailadressen, dus hoe kan ik dit wijzigen?
ik zie aloleen bij producten mijn tv gegevens
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey @sander_kerkhoff,
Ik begrijp dat er wat assistentie nodig is voor het geblokkeerde e-mailadres en het wijzigen van het wachtwoord hiervan. Dat lukt nu natuurlijk niet meer, omdat je geen internetabonnement meer hebt.
Het beste dat ik voor je kan doen is een order aanmaken om het e-mailadres te verwijderen onder je account. Dit betekent dat het e-mailadres helemaal geschrapt wordt en je deze dus niet meer kunt gebruiken. Wat betreft je Facebook en andere accounts, raad ik aan om je gegevens snel te wijzigen naar nieuwe gegevens (ander e-mailadres en nieuw sterk, wachtwoord).
Zal ik dat regelen?
@sander_kerkhoff Dan is de inlog gegevens wijzigen van je sociale media en andere accounts nog de enige optie en dan snel je Ziggo email adres laten verwijderen, want nu kunnen hackers je mail nog lezen.
Toch maar even contact opnemen met de internet provider via die glasvezel aansluiting want die beheert Uw email.
nee, het is een oud @Ziggo adres wat nog in gebruik is
Als je geen internet meer hebt, dan officieel ook geen email adres meer, maar die zijn nog in bedrijf gebleven en niet afgesloten, dan heb je geluk gehad.
Tegenwoordig worden ze na 6 maanden afgesloten.
Een Ziggo moderator kan dat email adres wel sluiten en verwijderen, mocht je dit willen.
@Bert met wie kan ik daarvoor contact opnemen?
Ik krijg al een aantal emails binnen met pogingen tot het wijzigen van wachtwoorden bij diverse accounts(Facebook etc)
Er komt vanzelf een Ziggo moderator langs.
Hey @sander_kerkhoff,
Ik begrijp dat er wat assistentie nodig is voor het geblokkeerde e-mailadres en het wijzigen van het wachtwoord hiervan. Dat lukt nu natuurlijk niet meer, omdat je geen internetabonnement meer hebt.
Het beste dat ik voor je kan doen is een order aanmaken om het e-mailadres te verwijderen onder je account. Dit betekent dat het e-mailadres helemaal geschrapt wordt en je deze dus niet meer kunt gebruiken. Wat betreft je Facebook en andere accounts, raad ik aan om je gegevens snel te wijzigen naar nieuwe gegevens (ander e-mailadres en nieuw sterk, wachtwoord).
Zal ik dat regelen?
is het mogelijk het wachtwoord te wijzigen?
Email adres is nu nog in gebruik, nu verwijderen is erg lastig. Zou eventueel wel later verwijderd kunnen worden @Marije
Ik heb geen mogelijkheid om het wachtwoord voor je te wijzigen, helaas @sander_kerkhoff.
Dit valt altijd al onder privé gegevens en kan niet door medewerkers van Ziggo gewijzigd worden. Dat kon je alleen zelf in Mijn Ziggo. Op het moment dat je internet abonnement is opgezegd, zijn je e-mailadressen daarin meegegaan. Zoals @Bert al aangaf worden mailadressen normaal gesproken na 6 maanden afgesloten.
Zoals ik al zei is het enige wat ik nu kan doen je e-mailadres verwijderen. Sowieso is het e-mailadres nu al geblokkeerd, dus als deze gehacked is kan niemand er meer iets mee (waaronder je hackers).
blijkbaar wel. Ik kan er zelf gewoon in, en mails ontvangen. Verzenden inderdaad niet
@sander_kerkhoff Dan is de inlog gegevens wijzigen van je sociale media en andere accounts nog de enige optie en dan snel je Ziggo email adres laten verwijderen, want nu kunnen hackers je mail nog lezen.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...