1
Vraag
2
Reacties
lindenh

Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

email wachtwoord vastzetten (webmail)

Beste,

Ik heb een nwe laptop en daarop mijn ziggo account met een snelkoppeling op mijn buroblad gezet, maar telkens als ik mijn  email wil openen vragen ze mijn emailadres en wachtwoord, zeer frustrerend.

Diverse keren contact opgenomen met ziggo chat, maar daar geven ze alle antwoorden behalve de goede.

Wachtwoord veranderen, 3 x opnieuw inloggen, wachtwoord vastzetten in google etc. etc. alles gedaan wat ze aangeven ondanks dat ik weet dat het niet werkt en zit nu nog steeds met het probleem. wie o wie kan mij  helpen.

Groet en dank

Han

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Heb je Aangemeld blijven aangevinkt?

Worden cookies verwijderd als je de browser sluit?

Sta je sowieso cookies toe?

Bekijk in context

lindenh
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Beste Bert,

Alle lof voor jou, ik ben nog eens achter die cookies aangegaan zoals jij eerder aan gaf, en die stond bij mij aangevinkt als verwijderen na afsluiten. Vinkje nu weggehaald en hij werkt prima. Mijn dank daar voor. Dit zou in eerste instantie toch gemeld moeten worden door ziggo lijkt mij, maar goed het is opgelost..

Groet en dank

Han

 

Bekijk in context

9 Reacties 9
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Heb je Aangemeld blijven aangevinkt?

Worden cookies verwijderd als je de browser sluit?

Sta je sowieso cookies toe?

lindenhan

Level 3
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

beste Bert, ja ik vink dit iedere x aan en strook alle cookies toe, maar helaas. Groet en dank

Han

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Hoe sluit je de webmail af?

Als ik hier met het kruisje rechts bovenin de browser de browser sluit, en ik klik daarna op de link op mijn bureaublad, dan kom ik direct in de webmail.

lindenh
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Helaas Bert, dat doe ik ook, maar telkens moet ik weer opnieuw inloggen, ik heb bij google gekeken waar de wachtwoorden zijn opgeslagen, dus dat klopt ook allemaal, ik weet het ook niet meer

Groet en dank

Han

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Vreemd, het enige wat ik gedaan heb is het volgende.

(Met Google en in Edge heb ik helemaal niets gedaan.)

 

Een snelkoppeling op het bureaublad gemaakt met https://www.ziggo.nl/mail als locatie.

Hierna erop geklikt en het emailadres ingevuld met wachtwoord en Aangemeld blijven aangevinkt.

hierna met het kruisje de browser gesloten en weer op de snelkoppeling geklikt en ik ben direct in de webmail.

.

lindenh
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Hai Bert,

Ook dat heb ik zojuist geprobeerd, 3 x een nieuwe snelkoppeling gemaakt en ook diverse keren uitgelogd, maar helaas ik moet telkens weer opnieuw uitloggen ondanks alle tips die jij gegeven hebt. Het is eigenlijk te gek dat men bij ziggo dit moet kan oplossen.

Groet en dank voor het meedenken.

Han

lindenh
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Beste Bert,

Alle lof voor jou, ik ben nog eens achter die cookies aangegaan zoals jij eerder aan gaf, en die stond bij mij aangevinkt als verwijderen na afsluiten. Vinkje nu weggehaald en hij werkt prima. Mijn dank daar voor. Dit zou in eerste instantie toch gemeld moeten worden door ziggo lijkt mij, maar goed het is opgelost..

Groet en dank

Han

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

"Dit zou in eerste instantie toch gemeld moeten worden door ziggo lijkt mij,"

 

Ik vermoed dat snelkoppelingen op het bureaublad en instellingen in een browser niet behoren tot de oplossingen die onder Ziggo vallen.

Als de webmail in de browser goed werkt, dan is het klaar voor Ziggo.

 

Dat je met snelkoppelingen in Windows of andere systeemsoftware en bepaalde instellingen, in één of andere browser, het één en ander kan vergemakkelijken voor jezelf, is aan de gebruiker van die bepaalde systeemsoftware en browser en als daar iets niet werkt, dan is het aan de maker van die software om de oplossing te vertellen of mogelijk te maken.

Dat valt dan onder allerlei andere systeemsoftware zoals Windows, Linux, Apple OS enz. met tig versies of aan Chrome of een andere browser als Edge, Firefox, Safari, Opera, Brave enz. met tig versies.

 

Bel je Ziggo en die persoon is toevallig op de hoogte van b.v. Windows en Edge, dan heb je geluk, gebruikt die zelf Linux, Apple OS enz. en andere browsers, dan heb je geen antwoord, omdat Ziggo software van derden niet ondersteunt.

lindenh
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

oke Bert, duidelijk, groet Han

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic