1
Vraag
2
Reacties
eric.stappers

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

email wachtwoord resetten

ik heb 1 emailadres van ziggo en wil het wachtwoord wijzigen. Als ik de procedure volg die hier staat: Nieuw e-mail wachtwoord kiezen | Klantenservice | Ziggo

dan stond op de tab Internet géén email adres en ook niet de optie om het wachtwoord te wijzigen.

ik heb een alias aangemaakt, en dan staat er 1 emailadres, en kan ik nog steeds niet bij het originele.

hoe kan ik het wachtwoord van het originele emailadres veranderen?

12 Reacties 12
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78353Posts
  • 5296Oplossingen
  • 23357Likes

Als er geen emailadres staat, dan kun je ook geen alias maken, want een alias hangt onder een emailadres.

Een alias maak je door achter een email adres op de link te klikken.

Waarschijnlijk heb je een nieuw emailadres aangemaakt?

Is het een emailadres met b.v. chello of een andere oudere naam?

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zij kunnen dieper in de achtergrond kijken en zien wat er aan de hand is.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

eric.stappers
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

hoi Bert,

toch stond er geen email-adres en kon ik wél een alias aanmaken. Het zijn @Ziggo.nl -adressen en bij anderen zie ik wel het primaire email-adres.

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hey @eric.stappers, goed dat je hier om hulp vraagt! Als ik het goed begrijp wil je van een al bestaand mailadres het wachtwoord veranderen, maar zie je dit mailadres niet in MijnZiggo. Dat klopt? Zou je jouw adresgegevens toe willen voegen aan jouw profiel volgens de aanwijzigingen hierboven? Als je mij dan ook een privébericht wilt sturen met daarin het mailadres waar het om gaat, dan kijken wij met je mee. 

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hey @eric.stappers. Ik was even benieuwd of het inmiddels gelukt is. Is het wachtwoord aangepast of kan je nog wel wat hulp gebruiken? We horen het graag. 

Willemijn_!

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Monica, ben vrij nieuw met dit soort dingen, heb een email adres van Ziggo. Weet echter het wachtwoord niet meer. Als ik inlog met mijn Ziggo heb ik daar geen producten staan. Hoe kan ik toch mijn wachtwoord aanpassen zodat ik er weer bij kan? Hoor het graag.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78353Posts
  • 5296Oplossingen
  • 23357Likes

@Willemijn_! Zie je in Mijn Ziggo geen producten?

Zo ja, klik erop en daarna op Internet en dan naar beneden scrollen en achter het email adres klikken om je wachtwoord te wijzigen.

Bert_0-1637782171734.png

Willemijn_!

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nee ik heb daar geen producten staan

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5520Posts
  • 510Oplossingen
  • 1874Likes

Hoi @Willemijn_!

Dat is wel apart. Ik zou wel eens even mee willen kijken, wil je daarvoor je postcode en huisnummer toevoegen aan je profiel. En wil je eens een screenshot sturen van wat jij wel ziet?

Willemijn_!

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Willemijn__0-1638113983505.png

Dit is wat ik zie

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78353Posts
  • 5296Oplossingen
  • 23357Likes

@Willemijn_! Heb je de afgelopen jaren een nieuw contract gekregen met een nieuw klantnummer?

Dat kan zijn na een verhuizing of na een geheel nieuw abonnement of tijdelijk geen Ziggo abonnee.

Zo ja, probeer dan eens met je nieuw klantnummer een nieuw Mijn Ziggo aan te maken en daarin te kijken.

Zo nee, laat het hier weten.

eric.stappers
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

hoi Monica,

ik heb je een privébericht gestuurd.

gr

Eric

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5520Posts
  • 510Oplossingen
  • 1874Likes

Even voor de duidelijkheid, @Willemijn_! en @eric.stappers, gaat het hier om 1 en hetzelfde e-mailadres? Of ervaren jullie dit beide met ieder een ander e-mailadres? 

@Willemijn_! de screenshot die jij me stuurt doet me vermoeden dat je inlogt op een oud Mijn Ziggo account waar geen klantnummer meer aan hangt. Daarom kun je dus ook geen producten meer inzien. Heb je geen Ziggo abonnement meer, of heb je eens een nieuwe abonnement afgesloten?