Een ontvanger met een @Ziggo.nl emailadres ontvangt een door ons verzonden nieuwsbrief vanuit adobe campaign niet. In de logs van Adobe campaign komt na een aantal dagen Code24 (Time-out) naar voren wat erop duidt dat het ophalen van de email door de provider te lang duurt.
Volgens mij kan deze foutmelding liggen aan de ontvanger (mailbox vol/niet geopend) of aan de provider (houdt het tegen). Aangezien mails verzonden vanuit andere mailadressen wel aankomen en de mailbox van de ontvanger niet vol zit lijkt het te liggen aan Ziggo zelf die wellicht het IP adres van Adobe blokkeert. Ik heb Ziggo gebeld (zowel via zakelijk als prive) maar ze kunnen me telefonisch niet verder helpen.
Ik hoop via deze community verder te komen!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Stuur een bericht met zoveel mogelijk informatie en de time out gegevens naar abuse@ziggo.nl
dan ben je gelijk op de juiste plek, zij hebben inzicht in de achterliggende systemen en kunnen aangeven waar het fout gaat of actie ondernemen om het op te lossen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Stuur een bericht met zoveel mogelijk informatie en de time out gegevens naar abuse@ziggo.nl
dan ben je gelijk op de juiste plek, zij hebben inzicht in de achterliggende systemen en kunnen aangeven waar het fout gaat of actie ondernemen om het op te lossen.
dank voor de tip Bert!
Hoi @Jeroen de Roode,
Welkom op de Community van Ziggo. Ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend is! Heb je zoals @Bert een mail gestuurd naar Abuse? Heb je hierop al een terugkoppeling ontvangen van hun?
vrijdag een mail naar abuse verzonden en na een uur al reactie, netjes! Ze hebben een aanpassing gedaan in het spamfilter op basis van mijn afzender mail adres en IP nummer. Morgen (dinsdag 8 juni) gaan we weer een nieuwsbrief verzenden en kunnen we kijken of het is opgelost. ik hou jullie op de hoogte!
Super om te horen @Jeroen de Roode! We horen graag of het morgen of is opgelost of dat hier nog steeds problemen mee zijn.
We zijn inmiddels een aantal dagen verder @Jeroen de Roode. Is het inmiddels gelukt om de nieuwsbrief te verzenden?
helaas toch nog niet, echter het abuse team gaat n.a.v. door mij verzonden info (o.a. de nieuwsberichten zelf) morgen verder onderzoek doen...
eerder verzonden info was 'te oud' en niet meer terug te vinden in de logbestanden, vandaar morgen de nieuwe poging op basis van de meest verzonden nieuwsbrieven
Super fijn dat Abuse je verder helpt om het probleem te onderzoeken, @Jeroen de Roode! Thanks voor je terugkoppeling daarover. Hou je ons hier op de hoogte van de ontwikkelingen? 🙂
Hebben mijn collega's van Abuse inmiddels kunnen achterhalen wat er mis ging en kun je inmiddels de nieuwsbrieven versturen @Jeroen de Roode?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.