1
Vraag
2
Reacties
Jeroen de Roode

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

email verzonden vanuit Adobe Campaign komt niet aan bij ontvanger met @ziggo.nl adres Code24

Een ontvanger met een @Ziggo.nl emailadres ontvangt een door ons verzonden nieuwsbrief vanuit adobe campaign niet.  In de logs van Adobe campaign komt na een aantal dagen Code24 (Time-out) naar voren wat erop duidt dat het ophalen van de email door de provider te lang duurt.

 

Volgens mij kan deze foutmelding liggen aan de ontvanger (mailbox vol/niet geopend) of aan de provider (houdt het tegen). Aangezien mails verzonden vanuit andere mailadressen wel aankomen en de mailbox van de ontvanger niet vol zit lijkt het te liggen aan Ziggo zelf die wellicht het IP adres van Adobe blokkeert.  Ik heb Ziggo gebeld (zowel via zakelijk als prive) maar ze kunnen me telefonisch niet verder helpen. 

 

Ik hoop via deze community verder te komen!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Stuur een bericht met zoveel mogelijk informatie en de time out gegevens naar abuse@ziggo.nl

dan ben je gelijk op de juiste plek, zij hebben inzicht in de achterliggende systemen en kunnen aangeven waar het fout gaat of actie ondernemen om het op te lossen.

Bekijk in context

10 Reacties 10
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Stuur een bericht met zoveel mogelijk informatie en de time out gegevens naar abuse@ziggo.nl

dan ben je gelijk op de juiste plek, zij hebben inzicht in de achterliggende systemen en kunnen aangeven waar het fout gaat of actie ondernemen om het op te lossen.

Jeroen de Roode
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

dank voor de tip Bert!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

Hoi @Jeroen de Roode
Welkom op de Community van Ziggo. Ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend is! Heb je zoals @Bert een mail gestuurd naar Abuse? Heb je hierop al een terugkoppeling ontvangen van hun? 

Jeroen de Roode
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

vrijdag een mail naar abuse verzonden en na een uur al reactie, netjes! Ze hebben een aanpassing gedaan in het spamfilter op basis van mijn  afzender mail adres en IP nummer. Morgen (dinsdag 8 juni) gaan we weer een nieuwsbrief verzenden en kunnen we kijken of het is opgelost. ik hou jullie op de hoogte!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

Super om te horen @Jeroen de Roode! We horen graag of het morgen of is opgelost of dat hier nog steeds problemen mee zijn. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

We zijn inmiddels een aantal dagen verder @Jeroen de Roode. Is het inmiddels gelukt om de nieuwsbrief te verzenden?

Jeroen de Roode
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

helaas toch nog niet, echter het abuse team gaat n.a.v. door mij verzonden info (o.a. de nieuwsberichten zelf) morgen verder onderzoek doen...

 

Jeroen de Roode
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

eerder verzonden info was 'te oud' en niet meer terug te vinden in de logbestanden, vandaar morgen de nieuwe poging op basis van de meest verzonden nieuwsbrieven

 

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Super fijn dat Abuse je verder helpt om het probleem te onderzoeken, @Jeroen de Roode! Thanks voor je terugkoppeling daarover. Hou je ons hier op de hoogte van de ontwikkelingen? 🙂

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

Hebben mijn collega's van Abuse inmiddels kunnen achterhalen wat er mis ging en kun je inmiddels de nieuwsbrieven versturen @Jeroen de Roode

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic