Ik heb 2 email adressen bij Ziggo.
Nou wil ik er eentje verwijderen helaas gaat dit niet deze optie is namelijk grijs, en nee hij is niet gekoppeld aan mijn ziggo account.
Hoor graag of er iemand een oplossing heeft
Opgelost! Ga naar oplossing.
Als deb***@ziggo.nl je eerste en daardoor hoofdemailadres is, dan kan dat niet verwijderd worden, want daar hangt het hele abonnement onder gekoppeld.
Dat je het andere e-mailadres uitsluitend gebruikt, is niet relevant voor deze situatie.
Mijn hoofdemailadres is ook een heel oud @Home adres wat ik al lang niet meer actief gebruik, maar wat niet weg kan.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi @ToL! 🙂
Als je emailadres grijs is in Mijn Ziggo dan komt dit doordat dit emailadres je hoofd e-mail is. Deze zit gekoppeld aan je abonnement en kun je daardoor niet verwijderen.
Maar dat is dus niet zo. Mijn hoofd email adres is een ander
Dat is vaag! Ik heb je gegevens erbij gepakt en ik zie hier dat deb***@ziggo.nl je hoofd email is. Is het een ander emailadres die je probeert te verwijderen?
Ik wil van het email adres deb***@ziggo.nl af, en het andere email adres is mijn hoofd email, ik heb al zolang ik bij ziggo zit het idee dat hier iets mis mee is. En mij ook de nodige problemen geeft
Als deb***@ziggo.nl je eerste en daardoor hoofdemailadres is, dan kan dat niet verwijderd worden, want daar hangt het hele abonnement onder gekoppeld.
Dat je het andere e-mailadres uitsluitend gebruikt, is niet relevant voor deze situatie.
Mijn hoofdemailadres is ook een heel oud @Home adres wat ik al lang niet meer actief gebruik, maar wat niet weg kan.
Dank je wel voor je reactie en verklaring. Ik denk inderdaad dat dit mijn allereerste ziggo email was. Dus de hele abon en admin rataplan hangt dus aan dat email adres 😞 ?
Het is wel zo dat ik met het andere email overal op inlog, maar dat is dus normaal.
Groetjes
ToL
Jawel, het eerste adres blijft altijd en kan niet gewijzigd worden, het is ook een veiligheidspunt, dus ook als je account gehackt wordt en er wordt een wachtwoord gewijzigd, dan komen alle mails betreffende wijzigingen, bestellingen, je account en wachtwoord vergeten altijd bij jou aan, omdat dat nooit gewijzigd kan worden.
Hallo,
In de mailbox van deb***@ziggo.nl "Automatisch Doorsturen" aanzetten en verwijzen uw huidige email adres. Dan b.v. ook "Verwerk ook de erop volgende regels " aanvinken en dan een filter-regel aanmaken, die de mail verplaatst naar uw prullenbak ( dat is beter/veiliger, dan de mail te verwijderen ). Dan één keer per jaar inloggen en de prullenbak legen.
Laat u de mail ( na het doorsturen ) wel direct verwijderen, dan vooral niet vergeten e.e.a. eerst goed te testen. Want eenmaal verwijderde mail, is echt 100% weg.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.