1
Vraag
2
Reacties
goutia

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

email verdwenen mails en instellingen

1. Sinds half oktober verdwijnen mijn emails na drie weken automatisch. Ze zijn niet meer te vinden in geen enkele box. r 

2. de standaard box Archief is ook verdwenen

 

3. ik heb twee emailadressen. In het andere emailadres is geen enkele mail te zien  alleen de gebruikersnaam verder geen inbox, sent enz.  bij de eigenschappen staat system. In mijn andere emailadres staat hier MAIL.

 

4. Ik heb mijn wachtwoorden gewijzigd, nu al twee keer dus dat kan het ook niet zijn.

 

Wie kan mij helpen?

 

Uitgelicht
Paul

Community Testspecialist
  • 20681Reacties
  • 1403Oplossingen
  • 8145Likes

Goedemiddag @goutia en een warm welkom op de Community,

Wat ontzettend vervelend dat de e-mails ouder dan 3 weken niet meer zichtbaar zijn! Ik raad om te  beginnen aan om te controleren of je wel e-mails terug kunt vinden (ouder dan 3 weken) op het moment dat je rechtstreeks in de webmail omgeving inlogt. Via deze link kun je hierop inloggen. Controleer daarnaast de instellingen van alle apparaten waarop je een e-mailprogramma gebruikt. Check dan bij de instellingen van je E-mailaccount tot hoeve de e-mails worden weergegeven. 

In Outlook kun je dit als volgt checken:

1. Ga naar File/Bestand
2. Klik op Account Settings / Account Instellingen
3. Dubbel klik dan op je mailaccount(s) en controleer de periode waarin de e-mails opgeslagen worden (offline).
Je kan namelijk kiezen uit: 3 dagen, 2 weken, 3 maanden, 1 jaar, 3 jaar of alles. 

Kijk of al je e-mailaccounts ingesteld staan op IMAP zoals in dit stappenplan beschreven staat. Zo zorg je er namelijk voor dat de e-mails op alle apparaten gesynchroniseerd worden. Staat een van je apparaten nog op POP e-mailinstellingen geconfigureerd, dan worden de e-mails via de betreffende mailclient (E-mailprogramma) van de e-mailserver (Webmail) afgehaald en dus lokaal, op de computer opgeslagen. 

2 Reacties 2
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 79166Posts
  • 5349Oplossingen
  • 23703Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 20681Posts
  • 1403Oplossingen
  • 8145Likes

Goedemiddag @goutia en een warm welkom op de Community,

Wat ontzettend vervelend dat de e-mails ouder dan 3 weken niet meer zichtbaar zijn! Ik raad om te  beginnen aan om te controleren of je wel e-mails terug kunt vinden (ouder dan 3 weken) op het moment dat je rechtstreeks in de webmail omgeving inlogt. Via deze link kun je hierop inloggen. Controleer daarnaast de instellingen van alle apparaten waarop je een e-mailprogramma gebruikt. Check dan bij de instellingen van je E-mailaccount tot hoeve de e-mails worden weergegeven. 

In Outlook kun je dit als volgt checken:

1. Ga naar File/Bestand
2. Klik op Account Settings / Account Instellingen
3. Dubbel klik dan op je mailaccount(s) en controleer de periode waarin de e-mails opgeslagen worden (offline).
Je kan namelijk kiezen uit: 3 dagen, 2 weken, 3 maanden, 1 jaar, 3 jaar of alles. 

Kijk of al je e-mailaccounts ingesteld staan op IMAP zoals in dit stappenplan beschreven staat. Zo zorg je er namelijk voor dat de e-mails op alle apparaten gesynchroniseerd worden. Staat een van je apparaten nog op POP e-mailinstellingen geconfigureerd, dan worden de e-mails via de betreffende mailclient (E-mailprogramma) van de e-mailserver (Webmail) afgehaald en dus lokaal, op de computer opgeslagen.