in het verleden heb ik mijn casema mail ingesteld om door te sturen naar een gmail adres. ik wil dit ongedaan maken maar kan dit niet vinden in "mijn ziggo" instellingen. hoe maak ik dit ongedaan
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Is de Casema mail van een ander eerder abonnement met een eerder klantnummer of heb je altijd hetzelfde klantnummer gehouden?
heb nog steeds het zelfde nummer. destijds kon je middels een vinkje je mail versturen naar een ander, in dit geval gmail, email adres. wil nu mijn casema email los maken van gmail en rechtstreeks ontvangen op b.v.b outlook . maar als ik mij aanmeld met mijn casema adres en wachtwoord krijg ik de melding dat dit niet gaat, melding "gegevens zijn verouderd"
Kun je wel in de webmail met het Casema emailadres en wachtwoord? Inloggen op Ziggo Mail | Ziggo
Want daar is het doorsturen ingesteld in de instellingen.
Zie je in Mijn Ziggo je mailadres?
Producten => Internet - naar beneden scrollen tot onder E-mailadressen.
Daar kun je je wachtwoord wijzigen.
in kan en zie in "mijn ziggo"het email adres en kan ook het wachtwoord veranderen. In mijn ziggo mail heb ik een account met mijn casema mail maar zie niet dat het door gekoppeld is naar een gmail adres. ik krijg daar ook geen mail binnen. als ik een mail naar het casema mail adres stuur krijg ik die wel binnen op het gekoppelde gmail adres maar niet in mijn ziggo mail box☹️.
Is er in de instellingen regels geen regel zoals hier te zien is.
Yesss, gevonden. 😀 Bedankt voor de hulp. 👍
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.