Ik gebruik eM Client tot tevredenheid.
Gisteren heb ik door omstandigheden eM CLient opnieuw geinstalleerd, en ben eens gaan kijken naar de instellingen van mijn email.
Nu zag ik in eM Client staan:
Bij IMAP:
Beveiligingsbeleid: SSL/TLS op een speciale poort gebruiken (verouderd)
Is dit zo ???? Wat zijn dan de beste instellingen voor de IMAP, en wellicht ook de SMPT voor een veilig gebruik.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik ken eM client niet, maar de instellingen behoren als volgt te zijn:
IMAP-, POP-, SMTP-instellingen | Klantenservice | Ziggo
Als de IMAP poort 993 is en de SMTP poort 587 zijn dit de standaard daarvoor gereserveerde poorten; als eM client daar over klaagt is eM client verouderd, de Ziggo instellingen zijn juist "best practice" in de industrie.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik ken eM client niet, maar de instellingen behoren als volgt te zijn:
IMAP-, POP-, SMTP-instellingen | Klantenservice | Ziggo
Als de IMAP poort 993 is en de SMTP poort 587 zijn dit de standaard daarvoor gereserveerde poorten; als eM client daar over klaagt is eM client verouderd, de Ziggo instellingen zijn juist "best practice" in de industrie.
Goedemorgen @WED, ik zie dat je al een aantal tips hebt ontvangen. Ben je daar verder mee gekomen? Wij zijn benieuwd!
Ik heb de juiste instellingen, toch blijft eM Client dit aangeven, ik denk dat het verder geen probleem is
Als je verder via eM Client wel kan mailen en mails kan ontvangen lijkt me dit ook geen probleem.
Mocht je daar problemen mee ervaren, laat het dan even weten.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.