1
Vraag
2
Reageer en help mee
Martinivo

Level 2
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

email en aliassen

hallo mensen, ik ben benieuwd of iemand mij met het volgende kan helpen. Ik heb een alias (B) aangemaakt onder mijn mail account (A). Maar, en ik zal wel iets fout gedaan hebben, die alias is nu mijn account. (B) . Mijn oorspronkelijke e-mail adres/account (A) zie ik dus niet meer in Mijnziggo/producten/internet/mail.

 

In mijn mail programma bestaat de oorspronkelijke accountnaam (A) nog wel met bijbehorend e-mailadres (A) nog wel. Probeer ik vervolgens B op te zetten, dan krijg ik het verzoek om een geldig e-mail adres aan te maken….

 

En dan heb ik ook nog aliassen onder mijn emailaccount hangen. Deze linken echter weer naar e-mail account B.

 

Op een nieuw device kan ik mijn oorspronkelijke account (A) niet opzetten ‘ unable to verify name or password’

 

Nu zou ik natuurlijk in mijn Ziggo account B weer terug kunnen overschrijven met account A. Maar….ik onder beide accounts inloggegevens voor verschillende websites hangen. ( Ik had het probleem pas later in de gaten).

 

Weet iemand hoe dit anders op te lossen?

 

Dank 🙏, Martina 

25 Reacties 25
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5783Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

@Martinivo 

 

Ik heb je even via een privebericht benaderd vanwege de privacygevoelige informatie die ik met je wil delen 🙂

Uiteraard mag je nu ook op mijn privebericht reageren.

Martinivo
Topicstarter
Level 2
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Jamyla,

 

Ik heb gereageerd op het privebericht, maar waar kan ik dat terugzien en hoe kan ik aanvullende info sturen?  Dank je!

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Rechts bovenin deze pagina op Berichten klikken of op deze link: Privéberichten - Ziggo Community

Martinivo
Topicstarter
Level 2
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Tnx!

Martinivo
Topicstarter
Level 2
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Beste Ziggo,

 

Ik hoor niks meer. Ik weet dat jullie het intern in behandeling hebben, maar het blijft wel heel lang stil. Kunnen jullie wat meer inzicht geven in de situatie?

 

Dank!

Kristel

Martinivo
Topicstarter
Level 2
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

De situatie lijkt opgelost, want ik zie nu wel weer mijn originele email adres terug! Ik weet niet door wie en wanneer, maar heel erg bedankt! Nu kan ik ook weer reageren op web-accounts waaronder ik met dit adres ben ingeschreven! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic