hallo mensen, ik ben benieuwd of iemand mij met het volgende kan helpen. Ik heb een alias (B) aangemaakt onder mijn mail account (A). Maar, en ik zal wel iets fout gedaan hebben, die alias is nu mijn account. (B) . Mijn oorspronkelijke e-mail adres/account (A) zie ik dus niet meer in Mijnziggo/producten/internet/mail.
In mijn mail programma bestaat de oorspronkelijke accountnaam (A) nog wel met bijbehorend e-mailadres (A) nog wel. Probeer ik vervolgens B op te zetten, dan krijg ik het verzoek om een geldig e-mail adres aan te maken….
En dan heb ik ook nog aliassen onder mijn emailaccount hangen. Deze linken echter weer naar e-mail account B.
Op een nieuw device kan ik mijn oorspronkelijke account (A) niet opzetten ‘ unable to verify name or password’
Nu zou ik natuurlijk in mijn Ziggo account B weer terug kunnen overschrijven met account A. Maar….ik onder beide accounts inloggegevens voor verschillende websites hangen. ( Ik had het probleem pas later in de gaten).
Weet iemand hoe dit anders op te lossen?
Dank 🙏, Martina