Hallo, ik heb op een oude computer een email verstuurd. Nou heeft outlook al mijn mail binnen gehaald en kan ik het niet meer online inkijken. Is er een manier om die mails weer terug te zetten?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedenavond!
Helaas is dat niet mogelijk. Ik zou je adviseren zelf even een backup te maken van outlook en die dan goed bewaren.
Succes! Groeten, Christiaan
Goedenavond,
Dat is vervelend, maar ik ben met Huizinga eens; naar online terugzetten gaat niet lukken.
Wat wellicht een optie is, is op de oude PC in Outlook alle mail kopiëren naar een .pst bestand. Dit bestand kan dan op een andere (nieuwe) computer/laptop weer worden gekoppeld in Outlook zodat de mail daar weer kan worden gelezen en dergelijke.
Hopelijk kom je hier zo wat verder mee. Succes.
Hoi @IngeBZ Dit was natuurlijk niet je bedoeling! Zoals @Huizinga en @Ronald T al aangeven, dit is niet meer te herstellen. Je kunt beter je e-mail met IMAP instellingen gebruiken. Je e-mails worden dan opgeslagen op de server en niet op je apparaat. Op deze pagina vind je een handig stappenplan om dit in te stellen. Maak van te voren wel een back up!
Bedankt voor de reacties, Ik ga de IMAP instellingen gebruiken
Als je deze mails in een aparte map zet op je computer en je maakt een IMAP account, dan kun je de mails weer naar de inbox slepen en zie je ze weer online.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.