1
Vraag
2
Reacties
Aankondigingen
IngeBZ

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

email binnengehaald op oude computer

Hallo, ik heb op een oude computer een email verstuurd. Nou heeft outlook al mijn mail binnen gehaald en kan ik het niet meer online inkijken. Is er een manier om die mails weer terug te zetten?

5 Reacties 5
Meldingen
Aan Uit
Huizinga

Level 15
  • 1104Posts
  • 62Oplossingen
  • 208Likes

Goedenavond! 

Helaas is dat niet mogelijk. Ik zou je adviseren zelf even een backup te maken van outlook en die dan goed bewaren.

Succes! Groeten, Christiaan 

Ronald T

Level 3
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Goedenavond,

Dat is vervelend, maar ik ben met Huizinga eens; naar online terugzetten gaat niet lukken.

Wat wellicht een optie is, is op de oude PC in Outlook alle mail kopiëren naar een .pst bestand. Dit bestand kan dan op een andere (nieuwe) computer/laptop weer worden gekoppeld in Outlook zodat de mail daar weer kan worden gelezen en dergelijke.

Hopelijk kom je hier zo wat verder mee. Succes.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5534Posts
  • 512Oplossingen
  • 1884Likes

Hoi @IngeBZ Dit was natuurlijk niet je bedoeling! Zoals @Huizinga en @Ronald T al aangeven, dit is niet meer te herstellen. Je kunt beter je e-mail met IMAP instellingen gebruiken. Je e-mails worden dan opgeslagen op de server en niet op je apparaat. Op deze pagina vind je een handig stappenplan om dit in te stellen. Maak van te voren wel een back up!

IngeBZ
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor de reacties, Ik ga de IMAP instellingen gebruiken

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78441Posts
  • 5309Oplossingen
  • 23396Likes

Als je deze mails in een aparte map zet op je computer en je maakt een IMAP account, dan kun je de mails weer naar de inbox slepen en zie je ze weer online.