Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
webaios
Level 1

email adres met domeinnaam omzetten naar ziggo

Ik heb een domeinnaam en kan daarop email ontvangen, laten we zeggen info@abc.nl. Dit wordt nu door KPN afgehandeld. Ik heb daar nog een wxs account, dat ik wil opzeggen. Ik wil dit overzetten naar Ziggo, zodat info@abc.nl nu op een Ziggo server terecht komt. KPN heeft mij hiervoor een verhuiscode voor het domein gestuurd. Hoe het aan de Ziggo-kant werkt, is niet duidelijk. De helpdesk kan het me niet vertellen.

Is er iemand die wel weet hoe je dit doet?
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
efok
Level 17
Ziggo doet niet aan domein hosting, daarvoor heb je een hostingprovider nodig. Het verbaast me dat KPN dit wel deed (?). Hostingproviders zijn er bij tientallen.

Bekijk in context

0 Kudos
2 Reacties 2
efok
Level 17
Ziggo doet niet aan domein hosting, daarvoor heb je een hostingprovider nodig. Het verbaast me dat KPN dit wel deed (?). Hostingproviders zijn er bij tientallen.
0 Kudos
Nick999
Level 17
Ziggo heeft het ook gewoon gedaan, maar zijn ermee gestopt.
https://www.ziggo.nl/zakelijk/klantenservice/uit-het-zakelijk-assortiment/webhosting/
0 Kudos