Goedendag kan ik een alias mail adres overzetten naar mijn zakelijke account
dus ik heb prive een alias aangemaakt in mijn prive account en die wil ik graag naar mijn zakelijke accountmail krijgen , kan ik dan bij het prive account de alias weghalen en dan hetzelfde emailadres als alias aanmelden bij mijn zakelijke account ,ik vraag dit omdat mijn persoonlijke mail door opzegging over een paar maanden weg is
en als dit gaat hoe lang duurt het dan na omzetting dat ik hem kan gebruiken op mijn zakelijke account
ik zou er heel blij van worden als dit kan lukken ik hoor het graag
Opgelost! Ga naar oplossing.
Een emailadres wat verwijderd wordt in een Mijn Ziggo, kan alleen opnieuw in het Mijn Ziggo / aan het klantnummer aangemaakt worden waar het eerder stond, heb ik kunnen uitvoeren.
Anderen hebben geprobeerd wat je wenst, maar dit werkt niet en dat is maar goed ook, want anders kan een ander persoon ook wel actief gebruikte emailadressen overnemen, b.v. nadat je Mijn Ziggo gehackt zou zijn en de emailadressen daarin verwijderd zijn en zie ze dan maar weer terug te krijgen.
Er is een aantal maanden waarbij het mailadres geblokt blijft voor nieuw gebruik, na het verwijderen uit Mijn Ziggo.
Ik weet niet wat die periode is.
Emails worden in de basis niet meer overgezet vanuit een oud klantnummer naar een nieuw klantnummer.
Alleen in zeer uitzonderlijke situaties, zoals b.v. fouten door Ziggo of overlijden.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
In principe kan je een allias verwijderen en dan na 24 uur weer een nieuwe aanmelden. Garanties worden er alleen natuurlijk niet gegeven. Een mail wordt sowieso niet overgezet als je een opzegging erin hebt staan.
Een emailadres wat verwijderd wordt in een Mijn Ziggo, kan alleen opnieuw in het Mijn Ziggo / aan het klantnummer aangemaakt worden waar het eerder stond, heb ik kunnen uitvoeren.
Anderen hebben geprobeerd wat je wenst, maar dit werkt niet en dat is maar goed ook, want anders kan een ander persoon ook wel actief gebruikte emailadressen overnemen, b.v. nadat je Mijn Ziggo gehackt zou zijn en de emailadressen daarin verwijderd zijn en zie ze dan maar weer terug te krijgen.
Er is een aantal maanden waarbij het mailadres geblokt blijft voor nieuw gebruik, na het verwijderen uit Mijn Ziggo.
Ik weet niet wat die periode is.
Emails worden in de basis niet meer overgezet vanuit een oud klantnummer naar een nieuw klantnummer.
Alleen in zeer uitzonderlijke situaties, zoals b.v. fouten door Ziggo of overlijden.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.