1
Vraag
2
Reacties
bianc22

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

email adres alias overzetten van account.

Goedendag kan ik een alias mail adres overzetten naar mijn zakelijke account

dus ik heb prive een alias aangemaakt in mijn prive account en die wil ik graag naar mijn zakelijke  accountmail krijgen , kan ik dan bij het prive account de alias weghalen en dan hetzelfde emailadres als alias aanmelden bij mijn zakelijke account ,ik vraag dit omdat mijn persoonlijke mail door opzegging over een paar maanden weg is 

en als dit gaat hoe lang duurt het dan na omzetting dat ik hem kan gebruiken op mijn zakelijke account 

ik zou er heel blij van worden als dit kan lukken  ik hoor het graag 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Een emailadres wat verwijderd wordt in een Mijn Ziggo, kan alleen opnieuw in het Mijn Ziggo / aan het klantnummer aangemaakt worden waar het eerder stond, heb ik kunnen uitvoeren.

 

Anderen hebben geprobeerd wat je wenst, maar dit werkt niet en dat is maar goed ook, want anders kan een ander persoon ook wel actief gebruikte emailadressen overnemen, b.v. nadat je Mijn Ziggo gehackt zou zijn en de emailadressen daarin verwijderd zijn en zie ze dan maar weer terug te krijgen.

 

Er is een aantal maanden waarbij het mailadres geblokt blijft voor nieuw gebruik, na het verwijderen uit Mijn Ziggo.

Ik weet niet wat die periode is.

 

Emails worden in de basis niet meer overgezet vanuit een oud klantnummer naar een nieuw klantnummer.

Alleen in zeer uitzonderlijke situaties, zoals b.v. fouten door Ziggo of overlijden.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Tjeerd85

Level 13
  • 795Posts
  • 74Oplossingen
  • 446Likes

In principe kan je een allias verwijderen en dan na 24 uur weer een nieuwe aanmelden. Garanties worden er alleen natuurlijk niet gegeven. Een mail wordt sowieso niet overgezet als je een opzegging erin hebt staan.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Een emailadres wat verwijderd wordt in een Mijn Ziggo, kan alleen opnieuw in het Mijn Ziggo / aan het klantnummer aangemaakt worden waar het eerder stond, heb ik kunnen uitvoeren.

 

Anderen hebben geprobeerd wat je wenst, maar dit werkt niet en dat is maar goed ook, want anders kan een ander persoon ook wel actief gebruikte emailadressen overnemen, b.v. nadat je Mijn Ziggo gehackt zou zijn en de emailadressen daarin verwijderd zijn en zie ze dan maar weer terug te krijgen.

 

Er is een aantal maanden waarbij het mailadres geblokt blijft voor nieuw gebruik, na het verwijderen uit Mijn Ziggo.

Ik weet niet wat die periode is.

 

Emails worden in de basis niet meer overgezet vanuit een oud klantnummer naar een nieuw klantnummer.

Alleen in zeer uitzonderlijke situaties, zoals b.v. fouten door Ziggo of overlijden.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic