Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Waar heb je dat aangemerkt als spam?
In een mailprogramma of in de webmail = Ziggo mail?
is al even geleden dat ik dat gedaan heb maar volgens mij in een mailprogramma op mijn telefoon en niet op de webmail
Dan zul je op je telefoon ergens de blokkering weg moeten halen.
Welke telefoon is dit met welk email programma?
ik heb een samsung s10 en volgens mij het standaard e-mailprogramma wat er op die telefoon zit, een rood rondje met een wit envelopje daarin (je merkt dat ik echt niet veel verstand hebben van dit soort dingen, sorry 😞
Als niet bekend is welk email programma je gebruikt wordt het een lastige, want er zijn er tig email programma's.
Mogelijk is het Samsung zijn eigen mail programma.
Ik ken de Samsung niet, mogelijk kun je op het Samsung forum er iets over vinden: Smartphones | Samsung Community Nederland
ik zal proberen te achterhalen welk e-mail programma het is en dan kom ik er graag op terug...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.