De Ziggo SmartWifi app: versie NL 2.28
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
een bepaalde website is voor mij niet bereikbaar
kennelijk is die website geblokkeerd door mijn IPadres, maar er staat geen blokkering open
Febrieksreste van de modem heeft dit niet opgelost
Ook via een andere browser hetzelfde probleem
via een andere computer buiten eigen netwerk of via 4 G dan lukt het wel
De beheerder van de website heeft aan die kant geen problemen geconstateerd
ter aanvulling. mijn internet werkt prima
Wat is de exacte melding die je krijgt? Het kan zo zijn dat je voor IPV4 samen met meerdere klanten gebruik maakt van 1 enkel IP-adres welke door de websitehoster is geblokkeerd. Als je op een ander apparaat vanaf je eigen Ziggo aansluiting test, kom je dan ook niet op die website?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...