1
Vraag
2
Reageer en help mee
Marijke2

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

een bepaalde website is niet beschikbaar

een bepaalde website is voor mij niet bereikbaar

kennelijk is die website geblokkeerd door mijn IPadres, maar er staat geen blokkering open

Febrieksreste van de modem heeft dit niet opgelost

Ook via een andere browser hetzelfde probleem

via een andere computer buiten eigen netwerk  of via 4 G dan lukt het wel

De beheerder van de website heeft aan die kant geen problemen geconstateerd

Uitgelicht
lexie36

Level 3
  • 26Reacties
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Wat is de exacte melding die je krijgt? Het kan zo zijn dat je voor IPV4 samen met meerdere klanten gebruik maakt van 1 enkel IP-adres welke door de websitehoster is geblokkeerd. Als je op een ander apparaat vanaf je eigen Ziggo aansluiting test, kom je dan ook niet op die website?

6 Reacties 6
Marijke2
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

ter aanvulling. mijn  internet werkt prima

lexie36

Level 3
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Wat is de exacte melding die je krijgt? Het kan zo zijn dat je voor IPV4 samen met meerdere klanten gebruik maakt van 1 enkel IP-adres welke door de websitehoster is geblokkeerd. Als je op een ander apparaat vanaf je eigen Ziggo aansluiting test, kom je dan ook niet op die website?

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Goedemorgen @Marijke2 en welkom hier! 

We zijn heel erg benieuwd of je al met de tip van @lexie36 aan de slag bent geweest door een andere apparaat te testen. Laat je het weten? 

John234

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bij mij precies hetzelfde, als ik via een ander mogelijkheid de webiste bezoek zie ik wel alles. Maar gewoon van mijn eigen computer kan ik die website niet bezoeken. Gaat om https://www.flatlandzicht.nl

John234

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

via vpn geen problemen, maar een vpn wijst dan ook een andere ip toe. Snap niet waarom ziggo niet met floating ip's werkt, of kan dan de controle niet meer plaats vinden wie of wat je bezoekt.

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

@John234 Waarschijnlijk wordt je ip adres geblokkeerd door deze website. Soms lost dit spontaan op.

Meestal moet contact worden opgenomen met de beheerder van die site. Al meer meegemaakt dat de beheerder onterecht ontkent te blokkeren.

 

Vanaf hier is de site prima te bereiken.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic