Vraag
Reacties
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
thepainter13
Level 1

e-mails verdwijnen

mijn vraag is hoe kan dat dat er mail's verdwijnen zonder er een opdracht is gegeven.

alle andere mails blijven bestaan jaren lang en bij 1 mail zijn er steeds een paar weg ook niet in een andere map.

het is een hooft mail zakelijk en niemand weet hoe het kan dat ze verdwijnen.

wie kan mij helpen.

gr joop

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
22 Reacties 22
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Als er mails verdwijnen, zonder dat je zelf iets verwijderd hebt of op een ander apparaat of iemand anders een mail niet heeft verwijderd met b.v. IMAP uit de inbox, dan is het "vrijwel" altijd zo dat iemand anders, mogelijk van buiten, in je mail (Ziggo Mail via een browser) kan en zaken aanpast.

 

Wijzig om te beginnen in ieder geval voor alle zekerheid het Mijn Ziggo wachtwoord en het emailadres wachtwoord in Mijn Ziggo.

0 Kudos
thepainter13
Level 1
Topicstarter

is al gedaan door ziggo maar probleem blijft

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@thepainter13 Heeft Ziggo je wachtwoord van Mijn Ziggo en je e-mailadres gewijzigd?

En heb je toen nieuwe wachtwoorden ontvangen van Ziggo?

 

Dat zou vreemd zijn, want dat ben ik nog nooit tegengekomen.

Je moet de wachtwoorden altijd zelf wijzigen of er is iets veranderd in de werkwijze.

0 Kudos
thepainter13
Level 1
Topicstarter

dat hebben we samen gedaan en toen ontvang ik geen mails meer andere oudere mail;s verdwijnen

0 Kudos
Karel.
Level 17

Heb ook zoiets gehad, diverse belangrijkere mails waren niet terug te vinden. Bij mij stond prioriteit ingeschakeld op de postvak in. Toen ik dat uitschakelde waren alle “verdwenen” mailtjes weer terug.

Zie o.a. https://support.microsoft.com/nl-nl/office/postvak-in-met-prioriteit-voor-outlook-f445ad7f-02f4-4294...

 

Supernaus
Level 6

Wat is je synchronisatie periode?

Dat kan vaak de reden zijn dat je mail niet meer zichtbaar is. 

 

Zie je de mail ook niet in de webmail omgeving van Ziggo?

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hey @thepainter13

Welkom op de Ziggo Community! Wat vreemd dat mail lijken te verdwijnen.
 

Is het gelukt met de tip van @Karel. ?
Zo niet, wil je dan de vragen van @Supernaus eens beantwoorden?

 

0 Kudos
thepainter13
Level 1
Topicstarter

alles gedaan en werkt niet

0 Kudos
Lycke
Community Moderator
Community Moderator

Zou je de vragen dan ook willen beantwoorden, @thepainter13

0 Kudos
puppie
Level 17

Is het een zakelijk abonnement ?

0 Kudos
thepainter13
Level 1
Topicstarter

ja van ziggo

0 Kudos
thepainter13
Level 1
Topicstarter

nee helaas ook niet

0 Kudos
thepainter13
Level 1
Topicstarter

altijd even onderzoeken toch.

maar niet verholpen nog

0 Kudos
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Het is mij niet helemaal duidelijk, waarop je precies reageert, @thepainter13

Zie je de mails wel in de webmail?
Wat is de synchronisatieperiode?

0 Kudos
thepainter13
Level 1
Topicstarter

ja ook in web mail ik dacht hoog 60 maanden

0 Kudos
Lycke
Community Moderator
Community Moderator

Oke, dus in de webmail zie je ze wel? 
Je zegt "ik dacht hoog". Wil je het even checken voor de zekerheid? 

0 Kudos
thepainter13
Level 1
Topicstarter

nee ook niet in web mail en dacht 60 maanden 

0 Kudos
Jos
Community Moderator
Community Moderator

1 specifiek mailtje dat dus telkens weg springt is wel heel bijzonder. Of ervaar je het met meer mails? 
Op de inhoud van jouw e-mailaccount hebben wij geen invloed. Als deze daar weggehaald wordt dan synchroniseert deze ook op jouw apparaten. 

Voor nu dan wachten tot er iemand anders is die dit ook ervaart. 

0 Kudos
thepainter13
Level 1
Topicstarter

nee er verdwijnen meer mails per maand of zo iets in die perioden steeds een paar en weet niet waar het in zit

0 Kudos