mijn vraag is hoe kan dat dat er mail's verdwijnen zonder er een opdracht is gegeven.
alle andere mails blijven bestaan jaren lang en bij 1 mail zijn er steeds een paar weg ook niet in een andere map.
het is een hooft mail zakelijk en niemand weet hoe het kan dat ze verdwijnen.
wie kan mij helpen.
gr joop
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als er mails verdwijnen, zonder dat je zelf iets verwijderd hebt of op een ander apparaat of iemand anders een mail niet heeft verwijderd met b.v. IMAP uit de inbox, dan is het "vrijwel" altijd zo dat iemand anders, mogelijk van buiten, in je mail (Ziggo Mail via een browser) kan en zaken aanpast.
Wijzig om te beginnen in ieder geval voor alle zekerheid het Mijn Ziggo wachtwoord en het emailadres wachtwoord in Mijn Ziggo.
is al gedaan door ziggo maar probleem blijft
@thepainter13 Heeft Ziggo je wachtwoord van Mijn Ziggo en je e-mailadres gewijzigd?
En heb je toen nieuwe wachtwoorden ontvangen van Ziggo?
Dat zou vreemd zijn, want dat ben ik nog nooit tegengekomen.
Je moet de wachtwoorden altijd zelf wijzigen of er is iets veranderd in de werkwijze.
dat hebben we samen gedaan en toen ontvang ik geen mails meer andere oudere mail;s verdwijnen
Heb ook zoiets gehad, diverse belangrijkere mails waren niet terug te vinden. Bij mij stond prioriteit ingeschakeld op de postvak in. Toen ik dat uitschakelde waren alle “verdwenen” mailtjes weer terug.
Wat is je synchronisatie periode?
Dat kan vaak de reden zijn dat je mail niet meer zichtbaar is.
Zie je de mail ook niet in de webmail omgeving van Ziggo?
Hey @thepainter13
Welkom op de Ziggo Community! Wat vreemd dat mail lijken te verdwijnen.
Is het gelukt met de tip van @Karel. ?
Zo niet, wil je dan de vragen van @Supernaus eens beantwoorden?
alles gedaan en werkt niet
Zou je de vragen dan ook willen beantwoorden, @thepainter13?
Is het een zakelijk abonnement ?
ja van ziggo
nee helaas ook niet
altijd even onderzoeken toch.
maar niet verholpen nog
Het is mij niet helemaal duidelijk, waarop je precies reageert, @thepainter13
Zie je de mails wel in de webmail?
Wat is de synchronisatieperiode?
ja ook in web mail ik dacht hoog 60 maanden
Oke, dus in de webmail zie je ze wel?
Je zegt "ik dacht hoog". Wil je het even checken voor de zekerheid?
nee ook niet in web mail en dacht 60 maanden
1 specifiek mailtje dat dus telkens weg springt is wel heel bijzonder. Of ervaar je het met meer mails?
Op de inhoud van jouw e-mailaccount hebben wij geen invloed. Als deze daar weggehaald wordt dan synchroniseert deze ook op jouw apparaten.
Voor nu dan wachten tot er iemand anders is die dit ook ervaart.
nee er verdwijnen meer mails per maand of zo iets in die perioden steeds een paar en weet niet waar het in zit
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.