1
Vraag
2
Reageer en help mee
thepainter13

Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

e-mails verdwijnen

mijn vraag is hoe kan dat dat er mail's verdwijnen zonder er een opdracht is gegeven.

alle andere mails blijven bestaan jaren lang en bij 1 mail zijn er steeds een paar weg ook niet in een andere map.

het is een hooft mail zakelijk en niemand weet hoe het kan dat ze verdwijnen.

wie kan mij helpen.

gr joop

22 Reacties 22
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Als er mails verdwijnen, zonder dat je zelf iets verwijderd hebt of op een ander apparaat of iemand anders een mail niet heeft verwijderd met b.v. IMAP uit de inbox, dan is het "vrijwel" altijd zo dat iemand anders, mogelijk van buiten, in je mail (Ziggo Mail via een browser) kan en zaken aanpast.

 

Wijzig om te beginnen in ieder geval voor alle zekerheid het Mijn Ziggo wachtwoord en het emailadres wachtwoord in Mijn Ziggo.

thepainter13
Topicstarter
Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

is al gedaan door ziggo maar probleem blijft

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@thepainter13 Heeft Ziggo je wachtwoord van Mijn Ziggo en je e-mailadres gewijzigd?

En heb je toen nieuwe wachtwoorden ontvangen van Ziggo?

 

Dat zou vreemd zijn, want dat ben ik nog nooit tegengekomen.

Je moet de wachtwoorden altijd zelf wijzigen of er is iets veranderd in de werkwijze.

thepainter13
Topicstarter
Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

dat hebben we samen gedaan en toen ontvang ik geen mails meer andere oudere mail;s verdwijnen

Karel.

Level 16
  • 1832Posts
  • 222Oplossingen
  • 1195Likes

Heb ook zoiets gehad, diverse belangrijkere mails waren niet terug te vinden. Bij mij stond prioriteit ingeschakeld op de postvak in. Toen ik dat uitschakelde waren alle “verdwenen” mailtjes weer terug.

Zie o.a. https://support.microsoft.com/nl-nl/office/postvak-in-met-prioriteit-voor-outlook-f445ad7f-02f4-4294...

 

Supernaus

Level 5
  • 66Posts
  • 4Oplossingen
  • 23Likes

Wat is je synchronisatie periode?

Dat kan vaak de reden zijn dat je mail niet meer zichtbaar is. 

 

Zie je de mail ook niet in de webmail omgeving van Ziggo?

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hey @thepainter13

Welkom op de Ziggo Community! Wat vreemd dat mail lijken te verdwijnen.
 

Is het gelukt met de tip van @Karel. ?
Zo niet, wil je dan de vragen van @Supernaus eens beantwoorden?

 

thepainter13
Topicstarter
Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

alles gedaan en werkt niet

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Zou je de vragen dan ook willen beantwoorden, @thepainter13

puppie

Level 17
  • 2639Posts
  • 66Oplossingen
  • 1066Likes

Is het een zakelijk abonnement ?

thepainter13
Topicstarter
Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ja van ziggo

thepainter13
Topicstarter
Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nee helaas ook niet

thepainter13
Topicstarter
Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

altijd even onderzoeken toch.

maar niet verholpen nog

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Het is mij niet helemaal duidelijk, waarop je precies reageert, @thepainter13

Zie je de mails wel in de webmail?
Wat is de synchronisatieperiode?

thepainter13
Topicstarter
Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ja ook in web mail ik dacht hoog 60 maanden

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Oke, dus in de webmail zie je ze wel? 
Je zegt "ik dacht hoog". Wil je het even checken voor de zekerheid? 

thepainter13
Topicstarter
Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nee ook niet in web mail en dacht 60 maanden 

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1334Posts
  • 203Oplossingen
  • 674Likes

1 specifiek mailtje dat dus telkens weg springt is wel heel bijzonder. Of ervaar je het met meer mails? 
Op de inhoud van jouw e-mailaccount hebben wij geen invloed. Als deze daar weggehaald wordt dan synchroniseert deze ook op jouw apparaten. 

Voor nu dan wachten tot er iemand anders is die dit ook ervaart. 

thepainter13
Topicstarter
Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nee er verdwijnen meer mails per maand of zo iets in die perioden steeds een paar en weet niet waar het in zit

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic