Sorry @Bert maar dat is toch best een suf argument 😕
Kijk, dat ze het ingewikkeld maken (en ik heb die formulieren gezien) dat begrijp ik best want het moet ook weer niet te makkelijk zijn anders wordt het inderdaad een rommeltje.
Maar om nou te zeggen dat je klanten er een zooitje van maken en dan dus de hele faciliteit maar niet meer aanbieden, dat kan niet! Chaotische administratie is de schuld van de provider, dan is je procedure niet goed lijkt me en is dit dus de weg van de minste weerstand. Maar er bestaat toch echt zoiets als klantenservice en daar moet je je best voor doen.
Jammer hoor want ik heb op het moment best wel wat issues met Ziggo....
En zoals ik elders ook al las..... je e-mailadres is geen onbelangrijk dingetje tegenwoordig. Alles en iedereen communiceert via dit medium, alle overheidsinstanties, artsen, ziekenhuizen, etc. Ik zou zonder mijn email niet meer normaal functioneren denk ik. En ik vind echt dat ze hier wat professioneler mee mogen omgaan.