Ik heb ongeveer 10+ jaar geleden een e-mailaccount voor mezelf en eentje voor mijn zoon aangemaakt in mijn account dus (destijds upcmail).
Nu heeft mijn zoon inmiddels een eigen Ziggo abonnement maar gebruikt nog steeds het e-mailadres dat door mij is aangemaakt. Is het mogelijk om dit e-mailadres naar zijn eigen account over te zetten?
Ik denk er nl. over om mijn eigen abo te beëindigen en als dat overgezet kan worden, scheelt dat een hoop gedoe voor hem.
Bedankt voor het meedenken!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @marjolv! Ik heb nog even nagevraagd hier maar helaas, overzetten gaat niet meer 😞 Dus bovenstaande experts zaten allemaal bij het juiste eind! Wat @robinjoo zegt is natuurlijk een oplossing en dan zou je de doorstuurregel kunnen gaan gebruiken: E-mail automatisch doorsturen | Klantenservice | Ziggo
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
dit wordt niet meer gedaan helaas
Na het beëindigen van het abonnement blijven de emailadressen nog minimaal 6 maanden bruikbaar, daarna kunnen ze afgesloten worden door Ziggo.
Ik zie in een ander topic dat het wel mogelijk is om een volledig account over te zetten naar een ander? Waarom dan niet alleen het e-mailadres als er al een ander account bestaat?
Ik zie ook dat er een aantal providers zijn die het behouden van een e-mailadres zonder verder abonnement faciliteren (waaronder KPN). Eigenlijk wordt dit hele email gedoe gebruikt om te zorgen dat klanten niet overstappen. Moet eenvoudiger (zoals de energiecontracten) zodat er ook een gezondere concurrentie ontstaat.
Wij gaan begin volgend jaar hoogstwaarschijnlijk verhuizen naar het buitenland. Ik denk dat ik voor mezelf al overstap naar een gmail account.... en ik ga ook mijn zoon adviseren dat te doen.
het kan idd ewnvoudiger geen provider gebondrn mail gebruiken , maar gmail oid
"Waarom dan niet alleen het e-mailadres als er al een ander account bestaat?"
Dat moet helemaal schriftelijk worden vastgelegd, dat iemand het emailadres wil en dat iemand het email adres wil overdragen met identificatie en al.
Dit werd een zodanige chaotische administratie, vanwege het feit dat veel mensen dit niet vlot lieten verlopen of uiteindelijk het mailadres toch niet wilden hebben of toch niet wilden afstaan, met alle chaotische communicatie over en weer van dien en door Ziggo telkens gewacht moest worden en bijgehouden wie er wel had gereageerd en wie niet, dat dit is afgeblazen.
Alleen deze mogelijkheden zijn er nog: na overlijden of bij fouten gemaakt door Ziggo.
Sorry @Bert maar dat is toch best een suf argument 😕
Kijk, dat ze het ingewikkeld maken (en ik heb die formulieren gezien) dat begrijp ik best want het moet ook weer niet te makkelijk zijn anders wordt het inderdaad een rommeltje.
Maar om nou te zeggen dat je klanten er een zooitje van maken en dan dus de hele faciliteit maar niet meer aanbieden, dat kan niet! Chaotische administratie is de schuld van de provider, dan is je procedure niet goed lijkt me en is dit dus de weg van de minste weerstand. Maar er bestaat toch echt zoiets als klantenservice en daar moet je je best voor doen.
Jammer hoor want ik heb op het moment best wel wat issues met Ziggo....
En zoals ik elders ook al las..... je e-mailadres is geen onbelangrijk dingetje tegenwoordig. Alles en iedereen communiceert via dit medium, alle overheidsinstanties, artsen, ziekenhuizen, etc. Ik zou zonder mijn email niet meer normaal functioneren denk ik. En ik vind echt dat ze hier wat professioneler mee mogen omgaan.
Begrijpelijk, maar feit is wel dat je opzoek moet naar een andere oplossing, overgezet wordt hij echt niet meer.
ik heb nog geen moderator hier gezien die alle berichten kan bevestigen die hierboven staan.
waar een wil is, is een weg 👍
gebruik gewoon Gmail/Outlook oid dan heb je al deze problemen niet
Hoi @marjolv! Ik heb nog even nagevraagd hier maar helaas, overzetten gaat niet meer 😞 Dus bovenstaande experts zaten allemaal bij het juiste eind! Wat @robinjoo zegt is natuurlijk een oplossing en dan zou je de doorstuurregel kunnen gaan gebruiken: E-mail automatisch doorsturen | Klantenservice | Ziggo
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.