Goedemiddag. Ik heb een mail ontvangen dat account gehackt is. Wachtwoorden aangepast en hierover ook een mail ontvangen. Kwartier later weer een mail ontvangen dat mijn account gehackt is en kan dus geen mails versturen. Wat nu te doen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Geen vpn meer gebruiken.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Geen vpn meer gebruiken.
Ook hier sinds vandaag vanuit het niets mail geblokkeerd. Gisteren werkte alles nog en nu al voor de derde x mijn wachtwoorden en inlog gegevens gewijzigd. Wordt er echt niet goed van. Heb een macbook pro heb er drie verschillende scanners overheen gehaald en allemaal 0 resultaten met spam/malware keyloggers of wat dan ook. Heb 4 ziggo accounts en gelukkig heeft er maar 1 last van. Gebruik geen vpn of iets dergelijks. Heb gebeld met de helpdesk en ook die noobs komen er niet uit. Tijd geleden niks als blokjes in je beeld je “zeurt “ er een jaar over, komen binnen een week 3 monteurs langs waarvan de tweede excact hetzelfde werk verricht als de eerste, de derde het probleem, zoals ik al vermoede, vast stelt maar de binnendienst er niets mee wil doen. uiteindelijk opgelost en krijg je een vergoeding die lager is dan de kosten van de monteur, een lachertje dus. maar goed mail probleem zal ook wel intern liggen, maar ook dat zullen ze hier nooit willen toegeven
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.