Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
prengels
Level 1

e-mailaccount geblokkeerd

Goedemiddag. Ik heb een mail ontvangen dat account gehackt is. Wachtwoorden aangepast en hierover ook een mail ontvangen. Kwartier later weer een mail ontvangen dat mijn account gehackt is en kan dus geen mails versturen. Wat nu te doen?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Arnold1310
Level 14

Geen vpn meer gebruiken.

Bekijk in context

0 Kudos
2 Reacties 2
Arnold1310
Level 14

Geen vpn meer gebruiken.

0 Kudos
Fearless72
Level 1

Ook hier sinds vandaag vanuit het niets mail geblokkeerd. Gisteren werkte alles nog en nu al voor de derde x mijn wachtwoorden en inlog gegevens gewijzigd. Wordt er echt niet goed van. Heb een macbook pro heb er drie verschillende scanners overheen gehaald en allemaal 0 resultaten met spam/malware keyloggers of wat dan ook. Heb 4 ziggo accounts en gelukkig heeft er maar 1 last van. Gebruik geen vpn of iets dergelijks. Heb gebeld met de helpdesk en ook die noobs komen er niet uit. Tijd geleden niks als blokjes in je beeld je “zeurt “ er een jaar over, komen binnen een week 3 monteurs langs waarvan de tweede excact hetzelfde werk verricht als de eerste, de derde het probleem, zoals ik al vermoede, vast stelt maar de binnendienst er niets mee wil doen. uiteindelijk opgelost en krijg je een vergoeding die lager is dan de kosten van de monteur, een lachertje dus. maar goed mail probleem zal ook wel intern liggen, maar ook dat zullen ze hier nooit willen toegeven

0 Kudos