1
Vraag
2
Reacties
JeanneMisteli

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

e-mailaccount bij overlijden

Mijn moeder had een e-mailaccount t.w. ***************. Zij is vorig jaar op 16 juli jl. overleden. haar computer doet het niet meer en nu wilde ik toch nog kijken of er nog mail binnen is gekomen die ik had moeten beantwoorden. Beetje laat, dat realiseer ik me. Ik heb echter geen wachtwoord van dit account. Vraag is of het e-mailadres nog bestaat en of jullie er een wachtwoord aan kunnen hangen zodat ik haar mail nog even door kan nemen. Zal een dagje duren en dan kan het wat mij betreft verwijderd worden. hoor graag. Met groet, Jeanne 


Moderator Steven edit: gegevens verwijderd ivm privacy

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

Hoi @JeanneMisteli,
Welkom op de community van Ziggo! Als eerste gecondoleerd! Ik kan me voorstellen dat dit niet het eerste is waaraan je denkt bij het overlijden van een dierbare! Wat lijkt mij dit heftig! Ik heb het gelukkig nog niet meegemaakt. Ik heb je bericht op de community aangepast in verband met jullie privacy. Hierdoor staan er geen gegevens openbaar. Ik leg je graag meer uit over het account en een e-mailadres. Een emailadres staat bij ons altijd gekoppeld aan een actief klantnummer. Indien een abonnement is opgezegd, vervalt het klantnummer en helaas ook het e-mailadres. Het e-mailadres blijft nog 60 dagen actief zodat je belangrijke e-mails kunt overzetten/ doorsturen naar een ander e-mailadres. Is er nog een actief abonnement op dit klantnummer? Kun je de gegevens in je profiel aanvullen zoals @Pasi aangeeft? We horen graag van je!  
 

Moderator Steven edit:  Het e-mailadres blijft nog 6 maanden (sinds 1 juli) actief zodat je belangrijke e-mails kunt overzetten/ doorsturen naar een ander e-mailadres. Voor 1 juli was dit 60 dagen. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Pasi

Level 18
  • 8008Posts
  • 446Oplossingen
  • 4201Likes

Hallo,

Dit is een openbaar klant helpt klant forum, waar Ziggo Community Moderators meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.

Dit is een openbaar forum, haal uw NAW en/of privé gegevens weg. Hoe: dat kan door ( binnen 1 uur na het aanmaken ) m.b.v. de “Reactie bewerken” optie.

Pasi_0-1626177779237.png


Als u wilt dat een Ziggo mod direct de gegevens erbij kan halen, zet dan het betreffende postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel. Deze gegevens zijn alleen voor hun zichtbaar.



Misschien niet wat u wilt horen, maar is er sindsdien wel abonnementsgeld betaald? Als dat vorig jaar gestopt is, dan is het maar de vraag wat o.a. met de mailbox gebeurt is.

Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

Hoi @JeanneMisteli,
Welkom op de community van Ziggo! Als eerste gecondoleerd! Ik kan me voorstellen dat dit niet het eerste is waaraan je denkt bij het overlijden van een dierbare! Wat lijkt mij dit heftig! Ik heb het gelukkig nog niet meegemaakt. Ik heb je bericht op de community aangepast in verband met jullie privacy. Hierdoor staan er geen gegevens openbaar. Ik leg je graag meer uit over het account en een e-mailadres. Een emailadres staat bij ons altijd gekoppeld aan een actief klantnummer. Indien een abonnement is opgezegd, vervalt het klantnummer en helaas ook het e-mailadres. Het e-mailadres blijft nog 60 dagen actief zodat je belangrijke e-mails kunt overzetten/ doorsturen naar een ander e-mailadres. Is er nog een actief abonnement op dit klantnummer? Kun je de gegevens in je profiel aanvullen zoals @Pasi aangeeft? We horen graag van je!  
 

Moderator Steven edit:  Het e-mailadres blijft nog 6 maanden (sinds 1 juli) actief zodat je belangrijke e-mails kunt overzetten/ doorsturen naar een ander e-mailadres. Voor 1 juli was dit 60 dagen. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 70247Posts
  • 4885Oplossingen
  • 19818Likes

@Steven "Het e-mailadres blijft nog 60 dagen actief zodat je belangrijke e-mails kunt overzetten/ doorsturen naar een ander e-mailadres."

 

Is dit, sinds kort, 6 maanden geworden?

Richard G.

Level 16
  • 1475Posts
  • 82Oplossingen
  • 759Likes

Euh... 6 maanden? Bij mij is 60 dagen slechts 2 maanden.
Of heb jij info van elders dat deze 2 maanden verlengt zijn naar 6 maanden @Bert ?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 70247Posts
  • 4885Oplossingen
  • 19818Likes
Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

Hi @HeanneMisteli, @Bert en @Richard G. 
Ik ben hier achteraan gegaan en het klopt inderdaad dat dit tegenwoordig 6 maanden is per 1 juli. Mijn excuses hiervoor, ik was helaas niet op de hoogte hiervan! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic