Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Mijn moeder had een e-mailaccount t.w. ***************. Zij is vorig jaar op 16 juli jl. overleden. haar computer doet het niet meer en nu wilde ik toch nog kijken of er nog mail binnen is gekomen die ik had moeten beantwoorden. Beetje laat, dat realiseer ik me. Ik heb echter geen wachtwoord van dit account. Vraag is of het e-mailadres nog bestaat en of jullie er een wachtwoord aan kunnen hangen zodat ik haar mail nog even door kan nemen. Zal een dagje duren en dan kan het wat mij betreft verwijderd worden. hoor graag. Met groet, Jeanne
Moderator Steven edit: gegevens verwijderd ivm privacy
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @JeanneMisteli,
Welkom op de community van Ziggo! Als eerste gecondoleerd! Ik kan me voorstellen dat dit niet het eerste is waaraan je denkt bij het overlijden van een dierbare! Wat lijkt mij dit heftig! Ik heb het gelukkig nog niet meegemaakt. Ik heb je bericht op de community aangepast in verband met jullie privacy. Hierdoor staan er geen gegevens openbaar. Ik leg je graag meer uit over het account en een e-mailadres. Een emailadres staat bij ons altijd gekoppeld aan een actief klantnummer. Indien een abonnement is opgezegd, vervalt het klantnummer en helaas ook het e-mailadres. Het e-mailadres blijft nog 60 dagen actief zodat je belangrijke e-mails kunt overzetten/ doorsturen naar een ander e-mailadres. Is er nog een actief abonnement op dit klantnummer? Kun je de gegevens in je profiel aanvullen zoals @Pasi aangeeft? We horen graag van je!
Moderator Steven edit: Het e-mailadres blijft nog 6 maanden (sinds 1 juli) actief zodat je belangrijke e-mails kunt overzetten/ doorsturen naar een ander e-mailadres. Voor 1 juli was dit 60 dagen.
Hallo,
Dit is een openbaar klant helpt klant forum, waar Ziggo Community Moderators meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.
Dit is een openbaar forum, haal uw NAW en/of privé gegevens weg. Hoe: dat kan door ( binnen 1 uur na het aanmaken ) m.b.v. de “Reactie bewerken” optie.
Als u wilt dat een Ziggo mod direct de gegevens erbij kan halen, zet dan het betreffende postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel. Deze gegevens zijn alleen voor hun zichtbaar.
Misschien niet wat u wilt horen, maar is er sindsdien wel abonnementsgeld betaald? Als dat vorig jaar gestopt is, dan is het maar de vraag wat o.a. met de mailbox gebeurt is.
Hoi @JeanneMisteli,
Welkom op de community van Ziggo! Als eerste gecondoleerd! Ik kan me voorstellen dat dit niet het eerste is waaraan je denkt bij het overlijden van een dierbare! Wat lijkt mij dit heftig! Ik heb het gelukkig nog niet meegemaakt. Ik heb je bericht op de community aangepast in verband met jullie privacy. Hierdoor staan er geen gegevens openbaar. Ik leg je graag meer uit over het account en een e-mailadres. Een emailadres staat bij ons altijd gekoppeld aan een actief klantnummer. Indien een abonnement is opgezegd, vervalt het klantnummer en helaas ook het e-mailadres. Het e-mailadres blijft nog 60 dagen actief zodat je belangrijke e-mails kunt overzetten/ doorsturen naar een ander e-mailadres. Is er nog een actief abonnement op dit klantnummer? Kun je de gegevens in je profiel aanvullen zoals @Pasi aangeeft? We horen graag van je!
Moderator Steven edit: Het e-mailadres blijft nog 6 maanden (sinds 1 juli) actief zodat je belangrijke e-mails kunt overzetten/ doorsturen naar een ander e-mailadres. Voor 1 juli was dit 60 dagen.
@Steven "Het e-mailadres blijft nog 60 dagen actief zodat je belangrijke e-mails kunt overzetten/ doorsturen naar een ander e-mailadres."
Is dit, sinds kort, 6 maanden geworden?
Euh... 6 maanden? Bij mij is 60 dagen slechts 2 maanden.
Of heb jij info van elders dat deze 2 maanden verlengt zijn naar 6 maanden @Bert ?
@Richard G. Bij mijn weten is dit per 1 juli ingegaan, maar kan er niet veel meer over vinden.
Providers geven ex-klanten 6 maanden toegang tot oud e-mailadres - Security.NL
Hi @HeanneMisteli, @Bert en @Richard G.
Ik ben hier achteraan gegaan en het klopt inderdaad dat dit tegenwoordig 6 maanden is per 1 juli. Mijn excuses hiervoor, ik was helaas niet op de hoogte hiervan!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...