LeBrGi

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

e-mail wachtwoord niet te veranderen

Ik heb van ziggo de melding gekregen dat mijn mail account gehackt is en dat ze uit voorzorg dit geblokkeerd hebben. Ik kan echter mijn mail adres niet vinden in mijn ziggo en dus ook geen wachtwoord wijzigen. Nu heb ik op deze communty al gelezen dat het er waarschijnlijk aan ligt dat ik tussentijds een ander internetprovider heb gehad en nu weer terug ben bij ziggo. Ik heb mijn adres gegevens ingevuld in mijn profiel, helaas kan ik echter niet meer inloggen op mijn "oude" mijn ziggo omdat ik deze gegevens niet meer heb. Is het mogelijk mijn emailadres om te zetten van mijn vorige ziggo account naar mijn huidige?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@LeBrGi Ik zie dat de case inmiddels gesloten is, staan ze er weer tussen? Dat zou top zijn! 

Bekijk in context

9 Reacties 9
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dat het emailadres nog werkt, vaak werd het snel verwijderd.

 

Voor zover ik weet wordt overzetten van oude email adressen alleen in zeer bijzondere gevallen gedaan.

E-mail adressen blijven tegenwoordig nog 6 maanden bestaan na opzeggen van het abonnement en dan worden ze verwijderd.

Oudere emailadressen kunnen nog wel werken, maar hoelang?

Mijn Ziggo wordt ook, na een bepaalde tijd geen abonnement, afgesloten.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

LeBrGi
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

dankjewel voor de info, ik heb de postcode en huisnummer al ingevuld

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @LeBrGi, welkom op onze Community.


Wanneer je e-mailadres geblokkeerd is vanwege een hack, dan wil je uiteraard zo snel mogelijk je e-mailadres weer terug. Dat is niets meer dan logisch.
Zoals je beschrijft is de kans inderdaad aanwezig dat je e-mailadres onder je oude klantnummer heeft gestaan. Wonderbaarlijk dat deze die tijd gewoon nog heeft gewerkt.
Zou je eens achter je huisnummer bij je gegevens het e-mailadres willen noteren die geblokkeerd is? Dan ga ik uitzoeken onder welk klantnummer dit e-mailadres staat.
Alvast bedankt! 

LeBrGi
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb het e-mail adres ingevuld 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @LéBrGi

 

Ik heb ontdekt dat het e-mailadres toebehoort aan een oud account met een andere contractnaam.
Ik durf niet met zekerheid te zeggen dat we dit e-mailadres nog kunnen omzetten, omdat de contractnamen niet overeenkomen. Maar, ik ga dit even uitzoeken bij de betreffende afdeling.

LeBrGi
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dat zou heel fijn zijn, aangezien ik nu dit e-mailadres niet kan opzeggen en het dus gebruikt wordt om overal accounts aan te maken, mijn Facebook account constant geprobeerd wordt om te hacken en mijn Netflix account ook al overgenomen is. Ik vind dit heel vervelend en wil dit echt zo snel mogelijk opgelost hebben. Als het een optie is om dit e-mailadres helemaal te verwijderen en een nieuw aan te maken dan is dit ook oké. Ik heb gewoon zo snel mogelijk een oplossing nodig. 

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@LeBrGi Ik zie dat de case inmiddels gesloten is, staan ze er weer tussen? Dat zou top zijn! 

s.laan

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb hetzelfde probleem, ik wil het emailadres wat gehacked is niet eens meer gebruiken het is nog van UPC. hoe kom ik er af? ik kan niet inloggen en geen telefonisch contact opnemen met Ziggo, dan krijg ik een keuzemenu waarin word aangegeven dat ik moet inloggen 😞

Ik zie dat er allerlei dingen worden aangevraagd via mijn oude mail want de mails worden doorgestuurd naar mijn Gmail account.

Kan iemand mij helpen

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hi @s.laan Welkom op de Ziggo Community. 

Ik zie dat je naast deze reactie ook al een eigen topic aangemaakt hebt. Hierin heeft mijn collega je van antwoord voorzien. Ik stel voor om dit samen met mijn collega op te pakken. Dit topic ga ik dan ook sluiten.

Uitgelicht topic