Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
avanderwee
Level 1

e-mail verzenden is geblokkeerd sinds 2 mei

ik gebruik windows live mail en krijg foutmelding id.0x800ccc0E

server is SMTP.ziggo.nl/ poort 25/beveiligd [SSL] nee

socket-fout 10060

Hoe los ik het op?

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@avanderwee Windows Live Mail wordt niet meer ondersteund door Microsoft en krijgt ook geen veiligheidsupdates meer sinds 2017, mogelijk kun je een nieuwer mailprogramma gaan gebruiken.

 

Mogelijk helpt deze website je op weg: Windows Live mail instellen – POP3/IMAP – Knowledge Base

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
efok
Level 17

Dat is een nieuwe maatregel die Ziggo aan het doorvoeren is. Min of meer onaangekondigd.

https://community.ziggo.nl/t5/Internet/Email-poort-25/m-p/963072#M130787

 

Switchen naar poort 587 met STARTTLS en authenticatie lost het op.

Pasi
Level 19

@avanderwee  schreef:

ik gebruik windows live mail en krijg foutmelding id.0x800ccc0E

server is SMTP.ziggo.nl/ poort 25/beveiligd [SSL] nee

socket-fout 10060

Hoe los ik het op?


Hallo,

Dit is een openbaar klant helpt klant forum. Waar Ziggo Moderators ( die met [Z]iggo voor hun naam ) doordeweeks vaak binnen 1 werkdag langskomen in ieder nieuw topic. Zij hebben t.o.v. de Helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.

Zie Ziggo's IMAP, SMTP, en overige instellingen.

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

*** onjuiste vraag verwijderd.

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@avanderwee Windows Live Mail wordt niet meer ondersteund door Microsoft en krijgt ook geen veiligheidsupdates meer sinds 2017, mogelijk kun je een nieuwer mailprogramma gaan gebruiken.

 

Mogelijk helpt deze website je op weg: Windows Live mail instellen – POP3/IMAP – Knowledge Base

0 Kudos
Ga naar reactie