ik gebruik windows live mail en krijg foutmelding id.0x800ccc0E
server is SMTP.ziggo.nl/ poort 25/beveiligd [SSL] nee
socket-fout 10060
Hoe los ik het op?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@avanderwee Windows Live Mail wordt niet meer ondersteund door Microsoft en krijgt ook geen veiligheidsupdates meer sinds 2017, mogelijk kun je een nieuwer mailprogramma gaan gebruiken.
Mogelijk helpt deze website je op weg: Windows Live mail instellen – POP3/IMAP – Knowledge Base
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dat is een nieuwe maatregel die Ziggo aan het doorvoeren is. Min of meer onaangekondigd.
https://community.ziggo.nl/t5/Internet/Email-poort-25/m-p/963072#M130787
Switchen naar poort 587 met STARTTLS en authenticatie lost het op.
@avanderwee schreef:ik gebruik windows live mail en krijg foutmelding id.0x800ccc0E
server is SMTP.ziggo.nl/ poort 25/beveiligd [SSL] nee
socket-fout 10060
Hoe los ik het op?
Hallo,
Dit is een openbaar klant helpt klant forum. Waar Ziggo Moderators ( die met [Z]iggo voor hun naam ) doordeweeks vaak binnen 1 werkdag langskomen in ieder nieuw topic. Zij hebben t.o.v. de Helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.
Zie Ziggo's IMAP, SMTP, en overige instellingen.
*** onjuiste vraag verwijderd.
@avanderwee Windows Live Mail wordt niet meer ondersteund door Microsoft en krijgt ook geen veiligheidsupdates meer sinds 2017, mogelijk kun je een nieuwer mailprogramma gaan gebruiken.
Mogelijk helpt deze website je op weg: Windows Live mail instellen – POP3/IMAP – Knowledge Base
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.